Tekrar benzine indirim geldi :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Ben çözümü buldum :)

TC yönetim kurulu ;cumhurbaşkanından vekiline kadar 1 ay maaş almasalar tüm borçlar kapanır.. Bizde ferah bir yaşam yaşarız... :queen:Hadi hayırlısı gözlerim yaşarıyor bu indirimleri görünce... :queen:
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Forum listesine baktım ve göyle bır konu açılmış olsua, heralde guncelde olur dıye düşünüp konuyu açtım. Benden önce açan olduysa bu kapatılabilir. :) Böyle indirimlere alıık olmadığımız için heyecan yaptık . :)
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
49
Hooleeey indirim geldi!
Allah Başbakanımızdan razı olsun! Onu basimizdan eksik etmesin.
Yoksa kim benzine 20 kere zam yapıp 1-2 indirimle gönlümüzü tekrar calabikcek?
Kim seçim zamanı evlerimize makarna, un şeker kömür getircek?

Yani karadenizliyim diye söylemiyorum ama Türkiye Cumhuriyeti onun kadar dürüst, yetim hakkı yemeyen bir lider görmedi.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bugünde benzin amma indi bee. Arkadaşlarım yaza yaza bitiremedi :cat:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Raphael Pazar akşamı tarabya sahilde yanımdan geçtin arkanda artçı vardı korna aldım sallamadın :p karşı şeritteydim. Kırıldım sana

Benzinmi 1-2 tl inmeden bana yararı olmaz. Bu inişim bi kalkışı olucak elbet hazır iktidarda sağlamken kalkmasından korkarım ben.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Raphael Pazar akşamı tarabya sahilde yanımdan geçtin arkanda artçı vardı korna aldım sallamadın :p karşı şeritteydim. Kırıldım sana

Benzinmi 1-2 tl inmeden bana yararı olmaz. Bu inişim bi kalkışı olucak elbet hazır iktidarda sağlamken kalkmasından korkarım ben.

Hükümetin zaten vatandaşa içinde kabaran bişeyi olduğu kesin... ama ne zaman kabaracak bilinmiyor :cherry:
 
Katılım
30 Eki 2010
Mesajlar
355
Provakatörler damlar az sonra, yok kaşıkla vermiş kepçeyle almış ta mış :)
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Raphael Pazar akşamı tarabya sahilde yanımdan geçtin arkanda artçı vardı korna aldım sallamadın :p karşı şeritteydim. Kırıldım sana

Benzinmi 1-2 tl inmeden bana yararı olmaz. Bu inişim bi kalkışı olucak elbet hazır iktidarda sağlamken kalkmasından korkarım ben.
Selam almadıysan o ben değilimdir. Ben normalde bile tanımadığım motorculara selam verıyorum. :) Eyübüm , Tarabya'ya en son er6 varken gitmiştim.
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
Provakatörler damlar az sonra, yok kaşıkla vermiş kepçeyle almış ta mış :)

Ya sabır...

Yalan mı yazmışız? Haksızmıyım? Olmayan birşeyi mi söyledim? Yada bu parti kötü şu parti daha mı iyi dedim? Bunun neresi provakatörlük?

İyi ozaman honda zam yapsın siz susun yaz gelince motor fiyatları yükselsin yine susun üniverste harçlarına zam gelsin yine susalım sonra ötv nin kdv si alınsın susalım susa susa bu hallere düştük! Bu nedenledir ki bugün honda en dandik modellerini getiriyor bu nedenle hala üniversitelerde taa sovyet zamanından kalma mikroskoplar kullanılıyor bu nedenledir ki benzinin rafineri fiyatının 3 katını pompada ödüyoruz

Şimdi söyleyin bana (sağ sol ayrımı yapmadan) hükümetin/meclisin beceremediği yapamadığı sorunları dile getirmenin neresi düzen bozuculuk? Eğer düzen halkı soymaya ve 3 kuruş para kazananın ekmeğine göz dikmekse evet ben düzen bozucuyum. Ama bu durumdan ne sizin ne de bir başkasının memnun olduğunu düşünmüyorum

Şunu asla unutmayın. Burada bu zamlara tepki gösterirken sadece kendi çıkarlarımı kendi çocuklarımın geleceğini değil sizin ve diğer insanlarında çıkarlarını ve çocuklarının geleceklerinin daha iyi olması için çabalıyorum. Bununda yanlış veya kötü olduğunu düşünmüyorum.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
Ya sabır...

Yalan mı yazmışız? Haksızmıyım? Olmayan birşeyi mi söyledim? Yada bu parti kötü şu parti daha mı iyi dedim? Bunun neresi provakatörlük?

İyi ozaman honda zam yapsın siz susun yaz gelince motor fiyatları yükselsin yine susun üniverste harçlarına zam gelsin yine susalım sonra ötv nin kdv si alınsın susalım susa susa bu hallere düştük! Bu nedenledir ki bugün honda en dandik modellerini getiriyor bu nedenle hala üniversitelerde taa sovyet zamanından kalma mikroskoplar kullanılıyor bu nedenledir ki benzinin rafineri fiyatının 3 katını pompada ödüyoruz

Şimdi söyleyin bana (sağ sol ayrımı yapmadan) hükümetin/meclisin beceremediği yapamadığı sorunları dile getirmenin neresi düzen bozuculuk? Eğer düzen halkı soymaya ve 3 kuruş para kazananın ekmeğine göz dikmekse evet ben düzen bozucuyum. Ama bu durumdan ne sizin ne de bir başkasının memnun olduğunu düşünmüyorum

Şunu asla unutmayın. Burada bu zamlara tepki gösterirken sadece kendi çıkarlarımı kendi çocuklarımın geleceğini değil sizin ve diğer insanlarında çıkarlarını ve çocuklarının geleceklerinin daha iyi olması için çabalıyorum. Bununda yanlış veya kötü olduğunu düşünmüyorum.

benzinden ve taşıtlardan faiş fiyatta vergi alınacağına 20-30 senedir süre gelen yancılık, israfçılık ve kaçakçılığın önüne geçilebilir... ancak şunu da unutma ki, bu ülke vergi ile yürüyen bir ülke zira devlete kâr getiren hemen her kurum ÖZELLEŞTİRİLDİ.
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
179
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hakkı 1 litre 1 usd gerisi hikaye
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya sabır...

Yalan mı yazmışız? Haksızmıyım? Olmayan birşeyi mi söyledim? Yada bu parti kötü şu parti daha mı iyi dedim? Bunun neresi provakatörlük?

İyi ozaman honda zam yapsın siz susun yaz gelince motor fiyatları yükselsin yine susun üniverste harçlarına zam gelsin yine susalım sonra ötv nin kdv si alınsın susalım susa susa bu hallere düştük! Bu nedenledir ki bugün honda en dandik modellerini getiriyor bu nedenle hala üniversitelerde taa sovyet zamanından kalma mikroskoplar kullanılıyor bu nedenledir ki benzinin rafineri fiyatının 3 katını pompada ödüyoruz

Şimdi söyleyin bana (sağ sol ayrımı yapmadan) hükümetin/meclisin beceremediği yapamadığı sorunları dile getirmenin neresi düzen bozuculuk? Eğer düzen halkı soymaya ve 3 kuruş para kazananın ekmeğine göz dikmekse evet ben düzen bozucuyum. Ama bu durumdan ne sizin ne de bir başkasının memnun olduğunu düşünmüyorum

Şunu asla unutmayın. Burada bu zamlara tepki gösterirken sadece kendi çıkarlarımı kendi çocuklarımın geleceğini değil sizin ve diğer insanlarında çıkarlarını ve çocuklarının geleceklerinin daha iyi olması için çabalıyorum. Bununda yanlış veya kötü olduğunu düşünmüyorum.

Yapma Şafak kardeş bukadar ciddiye alma her söyleneni
heleki söyleyeni
adamın imzasına baksana önce
jACk ın kendisine bile değil kalın bağırsağına benzetmiş kendini
sen ciddiye alıp cevap yazıyorsun yahu
düşmanın bile cahil olmasın dostum, bilenini seç.
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
49
benzinden ve taşıtlardan faiş fiyatta vergi alınacağına 20-30 senedir süre gelen yancılık, israfçılık ve kaçakçılığın önüne geçilebilir... ancak şunu da unutma ki, bu ülke vergi ile yürüyen bir ülke zira devlete kâr getiren hemen her kurum ÖZELLEŞTİRİLDİ.


ülkenin en büyük kaçakçısini, hırsızını geçen Ankara'nın göbeğinde gördüm. Önüne geçeyim dedim izin vermediler gözlüklü abiler ablalar.

Ülkenin yarısı vergi odemiyormus
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
yarın sabah benzin alayım bari. Fikir değiştirip zammı aman indirimi geri almasınlar. :)
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
Provakatörler damlar az sonra, yok kaşıkla vermiş kepçeyle almış ta mış :)

Gerçekleri söylemek nezamandan beri provakatörlük oldu acaba? Ama tabi yaa burası Türkiye burda herşey olur, doğru söyleyeni 9 köyden kovarlar hesabı. Adamlar sömüyorlar ülkeyi açık açık ortada işte çalıyorlar çırpıyorlar insanların haklarını yiyorlar(ama bakarsın hepsi hacı hoca), çalışıyolar bişeyler yapıyolar diyorsunuz ama hepsi borçla harçla üretim naamına hiçbirşey yok, iktidardan düştükten sonra Türkiye tarihinin en büyük borç batağıyla karşı karşıya kalacak!!!
 
Katılım
9 Eki 2011
Mesajlar
160
ugur un yolladığı link teki indirimi devlet yapmamış petrol fiyatları düşmüş. konunun açılış sebebi vergi indirimi 8-9 kuruş. petrol fiyatının düşüşü bizde pompaya yansımaz vergiyle kapatırlar aradaki farkı.
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
merak etme bunların hepsi göz boyama, dayıyacaklar yine zamları.
 
Katılım
9 Eki 2011
Mesajlar
160
zaten 8-9 kuruşluk vergi indirimini iptal ederler petrol düştü diye. imzamı değiştirmeyeyim diye çalışıyor devlet şimdi %68 silip %67 yapmanın anlamı ne? sen onu indirceksin %18 e bizde burda bu konuları konuşmak yerine bol bol gezi fotoları paylaşcağız....
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst