- Katılım
- 8 Eyl 2008
- Mesajlar
- 1,788
Yakıyoo piyasayı yakıyoo
hayır abi 7 bin devirden yukarı kullanmıyorum .. 20 krş yakıyor aşagı yukarı..
günaydın tekirdağ mt slm herkese
özerim bu arada kavuştun mavi boncuğuna sonunda sanırım hadi hayırlısı olsun kardeşimm allah kaza bela vermesin
makina 10 numara duruyor yakışır kardeşime
Özerin makina seninkini döver...![]()
Özerin makina seninkini döver...![]()
sorun değil benim makinada seni döver o da bana zaten yeterrrrrrrr![]()
Eyvah eyvah! SSciler çoğaldı Mete abi Drag videosu çekseler de bizimle paylaşsalar iyi olmaz mı![]()
sorun değil benim makinada seni döver o da bana zaten yeterrrrrrrr![]()
Özer Pazar sanayiden geçerken seni ve motorunu gördüm hayırlı olsun. güle güle kullanman dileğiyle :cat:
günaydın tekirdağ mt slm herkese
özerim bu arada kavuştun mavi boncuğuna sonunda sanırım hadi hayırlısı olsun kardeşimm allah kaza bela vermesin
makina 10 numara duruyor yakışır kardeşime
Özerin makina seninkini döver...![]()
Signatürunde ki plakayı değiştirsen artık::winkwink
3. yada 4. günü için bayramlaşma faslı yapılabilir
4. gün olabilir