[Tekirdağ - MT]

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Dini suistimar amacı güden bu tarz mesajları forumda paylaşmak yasaktır.
Bilgi olarak bu tarz mesajları defalarca aldım,bırakın başkalarına yollamayı yollayan arkadaşlarla arama mesafe koydum.Buna rağmen herşeyi yapabilecek durumdayım,Allah a şükür birşeyleri yapamayacak duruma düşmedim.Ama bu tarz yazıları oluşturanların düşmediğinden emin değilim.

Özetle,bu tarz mesajları buraya yazmayın lütfen.Forumun amacını saptırmayın.

Konuyla alakalı diğer mesajları da siliyorum anlamsız bir karmaşa oluşmasın ana mesaj silindiği için diye.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tekirdağ ahalisi...

Savaş Abimle olan gönül kırgınlığı durumu negatifden pozitife geçmiştir...

kendisini kaybetmeyi göze alamadım...:pabimdir...canımdır...


duyurulur...
kendi kendine pozitif not vermekte üstüne yok
sanal sevgi kelebeği olmak dışında ama bir sebeb de yok
hani özeleştiri?
hani benim fikrim?
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
Dini suistimar amacı güden bu tarz mesajları forumda paylaşmak yasaktır.
Bilgi olarak bu tarz mesajları defalarca aldım,bırakın başkalarına yollamayı yollayan arkadaşlarla arama mesafe koydum.Buna rağmen herşeyi yapabilecek durumdayım,Allah a şükür birşeyleri yapamayacak duruma düşmedim.Ama bu tarz yazıları oluşturanların düşmediğinden emin değilim.

Özetle,bu tarz mesajları buraya yazmayın lütfen.Forumun amacını saptırmayın.

Konuyla alakalı diğer mesajları da siliyorum anlamsız bir karmaşa oluşmasın ana mesaj silindiği için diye.



farkında olmadan ben bişeymi kaçırdım :silent::silent:

gerçi hoş olay ne idi diyede soramayacağım çünki zaten silimiş anlaşılan yazamassınızda tekrardan :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:20 ----------

kendi kendine pozitif not vermekte üstüne yok
sanal sevgi kelebeği olmak dışında ama bir sebeb de yok
hani özeleştiri?
hani benim fikrim?

sanal sevgi PANDASI olacaktı
savaş abi dip not :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kendi kendine pozitif not vermekte üstüne yok
sanal sevgi kelebeği olmak dışında ama bir sebeb de yok
hani özeleştiri?
hani benim fikrim?

her ne kadar derslerim zayıf olsada tembel olsamda kanaat notuyla geçtiğime inanmaktayım...:cherry:

insan ilişkilerinde maddeler kurallar olmamalı...bence mesleğinin verdiği keskinlikle aldığın kararlarda çok acelecisin...

bu güc sana bir dava kazandırabilir ama bir dost kaybettirebilir...

sanal sevgi PANDASI olacaktı
savaş abi dip not :p

heh gel sende karış mevzuya...:) aRRızanın biraderi arıza...:)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
ya ben buraya bi msj atmıştım forrapta silmiş .)) Neyse Canın Sağlsun Şekerim :p Merak Edenlerin MAil Adresinede Yollarım yani sen canını Sıkma :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
extrama nasıl gidiyor...çarşıdasın galiba...Allah yardımcın olsun kardeşim...ya sabır dicen...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Canım kardeşim bende 98 yılında Kızılayda bir atari salonunda takılırdım...Elmadağdaydım bende...tam birliğin nere haci...bi tel versene bize dahili varsa tabi...Ankaraya gelsek seni nerde buluruz...
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Canım kardeşim bende 98 yılında Kızılayda bir atari salonunda takılırdım...Elmadağdaydım bende...tam birliğin nere haci...bi tel versene bize dahili varsa tabi...Ankaraya gelsek seni nerde buluruz...

telefonu bende tam olarak bılmıyorum suan abı
ama tam yerım genel kurmay baskanlıgının tam karşısında
Hava kuvvetleri komutanlığındayım :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:07 ----------



O kadarda değil abi ya ne 365 i sende öldürdün iyice beni :p
bugün 358 65 çoktan geçti :queen:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
bu sabahın ilk günaydını benden Olsun =) Günaydın Arkadaşlarım :)))

Bunlarda Günaydın Hediyeleri :p

100_2056.jpg


100_2071.jpg


100_2057.jpg


100_2059.jpg


100_2064.jpg


100_2068.jpg


100_2072.jpg


100_2073.jpg


100_2075.jpg


100_2076.jpg


Dün Havanın güzelliğine DAyanamayıp ; saat 4 te Tekirdağa indim. Saat 6.30 ta Geldim ama Bir Sis Vardı ki Sormayın. Epey bi Zorlandım dönerken. Faruk Ve Deniz Abi İle Buluştuk. Çayımızı yudumladık. Bayramdada bir Buluşma Yapmak üzere sözleşip birbirimizden Ayrıldık .)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Özer hayırlı uğurlu olsun,
Tüm arkadaşlara keyif dolu bir hafta diliyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst