[Tekirdağ - MT]

Katılım
6 May 2009
Mesajlar
164
Günaydın herkese..
Kısmet olursa seneye bugün Emrah'ın askerliği bitiyor.Koca bi sene var ama nedense mutluyum :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:53 ----------

Yok abı safak programı var ındırıyosun sanıyesıne kadar yazıyo :)

365 kalanı o programların dakikası saniyesi psikopata bağlar :)
Allah korusun
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
Yok abı safak programı var ındırıyosun sanıyesıne kadar yazıyo :)


eheheheheheh
teknolojik yingee
şapka çıkartılır önünde valla :)
yada kaskmı desem :silent: :p

:queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:19 ----------

365 kalanı o programların dakikası saniyesi psikopata bağlar :)
Allah korusun

yok abi psikopata bağlayacak bişey cumartesi konuştum emrahla elini sallasa valla rütbeliye çarpıyor zavallının psikopatlık düşüneceği hali yok anlıyacağın :)
 
Katılım
6 May 2009
Mesajlar
164
Teknoloji ne çok gelişmiş baksana abi :) Bizim zamanımızda karalardık rakamları :)

Teknolojıden yoksun bırı olarak karalama ısı Emrah'a ait :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:45 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:53 ----------



365 kalanı o programların dakikası saniyesi psikopata bağlar :)
Allah korusun
Dogru sanıyelerı görünce ınsanın psıkolojısı bozuluyo.Ama ben en saglıklı yolu buldum kalan ayları sayıyorum :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:50 ----------

eheheheheheh
teknolojik yingee
şapka çıkartılır önünde valla :)
yada kaskmı desem :silent: :p

:queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:19 ----------



yok abi psikopata bağlayacak bişey cumartesi konuştum emrahla elini sallasa valla rütbeliye çarpıyor zavallının psikopatlık düşüneceği hali yok anlıyacağın :)
Ee teknolojık adamın teknolojık sevgılısı olur :)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Günaydınlar herkese.. Bir Süredir Kendimi Hem İşe Hemde Motoruma verdim. Mt ye bakamıyorum; Dolayısı ile herhangi bir şeyde yazamıyorum. Şimdi Arkadaşlar Şöyle bi Tekirdağ MT 'ye YokLama Çekelim Kimler burada Diye,*

İlhan burada mısın?

Sunay Burada Mısın?

Yamaha Süleyman abi:?

Süleyman abi Burada Mısın?

Canan abi Burada Mısın?

Faruk burada mısın ?

Deniz abi Burada Mısın?

Savaş Abi Ve Erdinç abi burada mısınız diye en son size sorayım:) Zira En Aktif siz Görünüyorsuunuz. bu arada Tugba Senide unutmadım İngem xD

Başka Kimler Burada ? Bakalım NE kadarlık bir Zaman Zarfında cevap Gelecek Yazdıklarıma:)
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Burdayız burdayız elbette!!! Nereye gideceğiz!
Sadece yazmaya vakit olmuyor pek. Mesela şimdi bir toplantıya giriyorum ve muhtemelen akşamdan önce de çıkmam!!!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Elektrikler kesikti yoklamayı kaçırdım:)
Ben de buradayım.
 
Katılım
6 May 2009
Mesajlar
164
Ben burdayım zaten :) 2 gündür ınternetim yok telefondan gırıyorum.Ne kadar ugrastırsada yıne de yazıyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst