[Tekirdağ - MT]

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abicim senin yazdığın HERKEZ doğru bildiğin yanlış...benim doktor yerine SOKTOR yazmam bir kelime hatası...:)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
arkadaşlar az önce orhanın yanından geldim.Durumu Gayet iyi. Tekirdağ Devlet Hastanesinde Beyin CErrahisi Bölümünde yatıyor.

Bu ARada Metehan Abi Yalnış Anlamış sanırım.; Boyun Fıtığı değil, Bel fıtığından ameliyat oldu arkadaşımız.Motosiklet Hayatınada DEvam edecekmiş Birkaç Ay Biraz Sabır Edecek SAdece. Yeni Sezona Yeniden Bizimle Olacak Orhan. O Yüzden ÜZülüp, Acıyıp, Büzülmeyelim arkadaşlar ..:)
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
8
Hepinize merhaba,babam izin verdi foruma üye oldum


---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:22 ----------

büyüyünce F650GS e binerim umarım:)
URL=http://img137.imageshack.us/i/44057845701287964051287.jpg/]
44057845701287964051287.jpg
[/URL]
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Hoşgeldin Barış! Burada olman güzel, doğruları ve yanlışları hepimizden daha erken bir zamanda öğreneceksin, bu da en büyük avantajın! Tabii hepsinden daha büyük bir avantajın daha var. Çok özel birine sahipsin, Baban!
Tekrar hoşgeldin :):):)
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
barış hoşgeldin kardeşim ama yanlış motordasım motorların kralı ybr 125 le başlaman lazımdı iki tekere:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
OOo Barış selamlar dostum...Hayırlı uğurlu olsun ...yakışmış sana...helal olsun diyorum...


bu arada arkadaşlar fotoğraflarımı incelerken ilk Çorluya 1996 yılında abimi ziyarete gelmişim...inanmayacaksınız ama şu gözlüklü çelimsiz kişi benimdir...


Çorluda 105.topçu alayıydı galiba girişteki askeri birlik...soldaki abim sağdaki ben...


 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hepinize merhaba,babam izin verdi foruma üye oldum


---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:22 ----------

büyüyünce F650GS e binerim umarım:)
URL=http://img137.imageshack.us/i/44057845701287964051287.jpg/]
44057845701287964051287.jpg
[/URL]

Arabamı eşim kullanıyor,motorlara oğlum talip,ayakkabılarımı saklasam iyi olacak:)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Abi ayakkabıları zaten vefat edince kapının önüne koyuyorlar onun içinde endişelenmene gerek yok :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi ayakkabıları zaten vefat edince kapının önüne koyuyorlar onun içinde endişelenmene gerek yok :)

sağlığımda ne giyeceğim?
Aldık sizin mağazadan bi çift ayakkabı 2 ay giyiyoruz üç ay tamirde,
Ekmeğinizi yemesem ifşa edeceğim cümle aleme:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:32 ----------

Hoşgeldin Barış! Burada olman güzel, doğruları ve yanlışları hepimizden daha erken bir zamanda öğreneceksin, bu da en büyük avantajın! Tabii hepsinden daha büyük bir avantajın daha var. Çok özel birine sahipsin, Baban!
Tekrar hoşgeldin :):):)

Benim babam bana bisiklet bile almamıştı :pale:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Savaş abi senin şu ayakkabıları bu akşam alayım yanındaysa :) Sanırsam, heralde, galiba, belki mesaiye kalmaya bilirim :)
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
barış hoşgeldin aramıza umarızki iki tekerin hep düz basar yola
ve gerçekten çok sanşlısın baban çok çok iyi bir insan kıymetini bil her daim
ayrıca motor kullanırkende babanın dediklerinin dışına sakın çıkma
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst