[Tekirdağ - MT]

Katılım
14 Eki 2009
Mesajlar
30
Merhaba arkadaşlar,
Bende sizlerle turlara veya çay içmeye katılmak, tanışmak isterdim bir gün ama belki bir dahaki yaz sonbahar gibi mümkün olabilir.
Sizlere bir sorum olacak özellikle Tekirdağ ve Çorluda olanlar cevaplarsa memnun olacağım Tekirdağ/Çorlu/Yenice hakkında biraz bilgi istiyorum.

Yenice de yaz ve kış aylarında durum nasıldır özellikle kışın Nüfus çok azalıyormu? Ben aslen Malkaralıyım ama işim gereği uzun yıllar gurbet ellerde orada burada çalıştık Yenice den hep araba veya otobüs ile geçerken bakıyorum genelde yaz ayları çok kalablık gibi görünüyor hep hayal ediyordum ama hiç alıcı gözüyle bakmamıştım.

İnternette emlak sitelerine bakınca güzel Evler var yaz kış oturulur diyorlar sizin görüşleriniz nedir? internette Yenice hakkında fazla bilgi bulamadım sizlerin görüşlerini almak isterim.

Teşekür ederim

Not. en uygun yer burası olacağını düşündüğüm için buraya yazıyorum yeni konu açmak istemedim sonuçta bizde Motorcuyuz ve ep gene Trakyalıyız beya :queen:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Merhaba arkadaşlar,
Bende sizlerle turlara veya çay içmeye katılmak, tanışmak isterdim bir gün ama belki bir dahaki yaz sonbahar gibi mümkün olabilir.
Sizlere bir sorum olacak özellikle Tekirdağ ve Çorluda olanlar cevaplarsa memnun olacağım Tekirdağ/Çorlu/Yenice hakkında biraz bilgi istiyorum.

Yenice de yaz ve kış aylarında durum nasıldır özellikle kışın Nüfus çok azalıyormu? Ben aslen Malkaralıyım ama işim gereği uzun yıllar gurbet ellerde orada burada çalıştık Yenice den hep araba veya otobüs ile geçerken bakıyorum genelde yaz ayları çok kalablık gibi görünüyor hep hayal ediyordum ama hiç alıcı gözüyle bakmamıştım.

İnternette emlak sitelerine bakınca güzel Evler var yaz kış oturulur diyorlar sizin görüşleriniz nedir? internette Yenice hakkında fazla bilgi bulamadım sizlerin görüşlerini almak isterim.

Teşekür ederim

Not. en uygun yer burası olacağını düşündüğüm için buraya yazıyorum yeni konu açmak istemedim sonuçta bizde Motorcuyuz ve ep gene Trakyalıyız beya :queen:

Abi Hayırlısı ne ise o olsun.. Öyle diyelim en Başında:cat: Bu konu hakkında tam olarak bilgim yok fakat, kışları o tarafta fazla hayat olduugnu düşünmüyorum.
Bu konu Hakkında Savaskayan abimin daha fazla bilgisi oldugu kanaatindeyim :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
mayo ile gitseydim iyiydi
Tam muayene esnasında motor stop etti zor calıstırdım
oradan cıkınca yagmurlugun fermuarı bozuldu,bu arada sersemin biri ısrarla beni cepten aramaya calısıyordu. motor yine stop etti o sinirle pedala basarken ayagımın altı patates kadar curumuş:pale:

Bende yağmurdan dolayı persembe günü motoru ÇORLUDA bırakmak zorunda kaldım.. BELEDİYE OTOPARKINDA kapalı die ama çok güvenli biryer gibi gelmedi bana cuma gunu ilk işim yağmurda olsa çıkarmak oldu ve çalıştığım işletmenin arıza serviisine götürdüm cros kendini buldu yolda ama ben söylemesi ayıptır boxxer a kadar ıslandımm...ŞİMdi diceksiniz ne var bunda ben bunları yaparken kendi kendime düşündüm varmıdır benim gibi bir saf dağa die bu yağmurda kendini heba edicek :p ama çok uzaklarda değilmiş çok afedersin savaş abi ama cuma günü beni düşündüren adam senmişsin:mrgreen::) :queen::cat::cat::rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende yağmurdan dolayı persembe günü motoru ÇORLUDA bırakmak zorunda kaldım.. BELEDİYE OTOPARKINDA kapalı die ama çok güvenli biryer gibi gelmedi bana cuma gunu ilk işim yağmurda olsa çıkarmak oldu ve çalıştığım işletmenin arıza serviisine götürdüm cros kendini buldu yolda ama ben söylemesi ayıptır boxxer a kadar ıslandımm...ŞİMdi diceksiniz ne var bunda ben bunları yaparken kendi kendime düşündüm varmıdır benim gibi bir saf dağa die bu yağmurda kendini heba edicek :p ama çok uzaklarda değilmiş çok afedersin savaş abi ama cuma günü beni düşündüren adam senmişsin:mrgreen::) :queen::cat::cat::rendeer:

Muayene için bir gün önceden randevu almıştım İki kez randevu iptali halinde
3.muayene için 1 yıl sonrasına gün veriyorlar Bİzim işimiz belli olmaz 2.randevuya gidemezsek sonucu ağır olur Motorun satışını almam için muayene şart.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:24 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:22 AM ----------

Merhaba arkadaşlar,
Bende sizlerle turlara veya çay içmeye katılmak, tanışmak isterdim bir gün ama belki bir dahaki yaz sonbahar gibi mümkün olabilir.
Sizlere bir sorum olacak özellikle Tekirdağ ve Çorluda olanlar cevaplarsa memnun olacağım Tekirdağ/Çorlu/Yenice hakkında biraz bilgi istiyorum.

Yenice de yaz ve kış aylarında durum nasıldır özellikle kışın Nüfus çok azalıyormu? Ben aslen Malkaralıyım ama işim gereği uzun yıllar gurbet ellerde orada burada çalıştık Yenice den hep araba veya otobüs ile geçerken bakıyorum genelde yaz ayları çok kalablık gibi görünüyor hep hayal ediyordum ama hiç alıcı gözüyle bakmamıştım.

İnternette emlak sitelerine bakınca güzel Evler var yaz kış oturulur diyorlar sizin görüşleriniz nedir? internette Yenice hakkında fazla bilgi bulamadım sizlerin görüşlerini almak isterim.

Teşekür ederim

Not. en uygun yer burası olacağını düşündüğüm için buraya yazıyorum yeni konu açmak istemedim sonuçta bizde Motorcuyuz ve ep gene Trakyalıyız beya :queen:
Yenicenin ulaşımı kolay ,Çorlu-Tekirdağ-İstanbula her zaman araç bulursun mesafeler de kısa Çorlu 19 km Ama kışın her yazlık muhit gibi sakin.Evler ucuz ama o ucuz evler genelde güvenilir değil,güvercin yuvası kadar küçük ve çoğu kalitesiz inşaatlar.Kozmopolit bir yer olduğu için komsuluk zayıftır.
İlle yazlık bir yerde oturmak istiyorsan Yeniçiftlik altı,Aytepe çok daha nezihtir.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
SElam t.dağ:queen:

edirneden sevgiler saygılar demeyi unutmuşsun kardeşim olmuyor böle ama :p

bu arada ben diyeyim bari edirneden sevgiler saygılar arkadaşlar

sizinle mutlu bir haberi paylaşmak isterim gecen ay yapmış olduğum kaza sonucunda karşı tarafa yüzde yüz kusur bulunmuş ve trafik sigortası için expertiz ile mutabık kalmış sonuç iti bari ile bugün ray sigortadan ödeneğim çıkmış bulunmakta
çok yakında srad tekrar yollarda
( gerçi kış geliyor uykusuda geldi ama :cherry:) napalım artık bi kaç gün daha gezerim artık :)
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
edirneden sevgiler saygılar demeyi unutmuşsun kardeşim olmuyor böle ama :p

bu arada ben diyeyim bari edirneden sevgiler saygılar arkadaşlar

sizinle mutlu bir haberi paylaşmak isterim gecen ay yapmış olduğum kaza sonucunda karşı tarafa yüzde yüz kusur bulunmuş ve trafik sigortası için expertiz ile mutabık kalmış sonuç iti bari ile bugün ray sigortadan ödeneğim çıkmış bulunmakta
çok yakında srad tekrar yollarda
( gerçi kış geliyor uykusuda geldi ama :cherry:) napalım artık bi kaç gün daha gezerim artık :)

EDirne den sevgiler :rendeer: yanlız t.dağ dağılıyor galiba kimse bişi yazmıyor kimse kimsenin yazdıklarını dikkat e almıyor:pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
EDirne den sevgiler :rendeer: yanlız t.dağ dağılıyor galiba kimse bişi yazmıyor kimse kimsenin yazdıklarını dikkat e almıyor:pale:
Tekirdağ MT dağılmaz,Biz farklı bir MT yiz
3 gün önce Süleyman'la görüştüm
Dün farukla telefonlaştık,
Bugün Özer'in yanına uğradım
Yamaha Sülo ile ayaküstü sohbet ettik.
Bizim dostluklarımız sanal değil
netekim ömersirin'in nikah fotoğraflarını da geç de olsa ekledik:)



Bunlar da geciken iftar fotoları:)

 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Sonunda Ömer abinin nikah fotolarını bulanık da olsa görebildik :)

Savaş abi sana uğrayamıyorum bu aralar hemen hemen her akşam mesaideyim. C.tesi günleri de geliyorum işe birtürlü görüşemedik. Senin emaneti de teslim alamadım oyüzden.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sonunda Ömer abinin nikah fotolarını bulanık da olsa görebildik :)

Savaş abi sana uğrayamıyorum bu aralar hemen hemen her akşam mesaideyim. C.tesi günleri de geliyorum işe birtürlü görüşemedik. Senin emaneti de teslim alamadım oyüzden.

nikahına şahit olduğum bu damat hayırsızın tekidir:)
Kendi nikahına geç kalmış,gelinin de geç kalmasına sebeb olmuştur.
tam motorla gezilecek gibi mis gibi bir havada kalkıp İstanbul'a gittim.
Bu kadar zahmetin karşılığında hayırsız damat ne yaptı?
kendisini esefle kınıyorum,benim fotoğraflarımı bile getirmedi hala.

Sülo işler olsun,bereket olsun ,birbirimizi görmesek de unutmayalım kafi.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Yok abi unutmak mümkün değil dediğin gibi yeterki iş olsun :) Çalışmaktan asla şikayetçi değilim. Hatta mesai olduğunda seviniyorum bile :) Şu alamadığımız maaşlarımızı birgün alırsan mesai ücretini de alacağız çünki :)
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Buradaki arkadaşlık iki günde çözülecek cinsten değil zira menfaat ilişkisi yok burada!!!
Ya bu arada Ömer i düğünden beri göremiyoruz :):):)
Cuma günü hava iyi olacak gibi, akşam iş çıkışı Marmara Ereğlisi ne gitmeyi öneriyorum (19:30 civarı Opet de buluşulabilir). Tüm ekip gelmeli ama...
Uyar mı herkese?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst