[Tekirdağ - MT]

Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
eheheehe abi kesin çorluda görürsün bi gün marmaracığa gitmene gerek yok :)

bu arada
HERKESE HAYIRLI CUMALAR TEKİRDAĞ MT

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:47 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:45 AM ----------



İYİ KOMŞU SENİ SORMALI :p
cumartesi öğleden sonra sevdimin oradayım gelirsen buluşuruz saat 2 gibi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:48 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:47 AM ----------



waaayyyyy DENİZ'im birileri taş atıyor sana tozumu yutarsın falan :p
eheheheehehe

TOZ YUTMAM İLHANIM ENDİŞE ETME CROSSSS BEN TUTMASAM AĞACA ÇIKICAK MERAK ETME :):queen::queen::queen:

MERAK ETME ERDİNÇ TOZYUTMASIN DİE BONE VERİCEM BEN ONA :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cross mross demeyin Cuma günü o yagmurda XT 125 i TUVTURK e goturdum.Fren lambasının yanmayacagı tuttu, dün yine gitmek zorunda kaldım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Abi ... Islandın mı Çok :p

mayo ile gitseydim iyiydi
Tam muayene esnasında motor stop etti zor calıstırdım
oradan cıkınca yagmurlugun fermuarı bozuldu,bu arada sersemin biri ısrarla beni cepten aramaya calısıyordu. motor yine stop etti o sinirle pedala basarken ayagımın altı patates kadar curumuş:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst