- Katılım
- 30 Haz 2006
- Mesajlar
- 1,331
yav uçmak dere çok yakın .. Bİraz Uzun Yola Çıkalım Etmeyin Eylemeyin![]()
Edirne ye gelin abi:rendeer::rendeer:
yav uçmak dere çok yakın .. Bİraz Uzun Yola Çıkalım Etmeyin Eylemeyin![]()
eheheehe abi kesin çorluda görürsün bi gün marmaracığa gitmene gerek yok
bu arada
HERKESE HAYIRLI CUMALAR TEKİRDAĞ MT
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:47 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:45 AM ----------
İYİ KOMŞU SENİ SORMALI
cumartesi öğleden sonra sevdimin oradayım gelirsen buluşuruz saat 2 gibi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:48 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:47 AM ----------
waaayyyyy DENİZ'im birileri taş atıyor sana tozumu yutarsın falan
eheheheehehe
eyyyyyyy motosiklet ahalisi uyuyonuzmu bi akşam çayı buluşması yapsak arkadaşlar
çıkalım o zaman var mı cesaretiniz
havada tam crosluk :queen:
Biri crossmu dedi beklerim uçmak dereye yarın :queen::queen::queen::cat:
Cross mross demeyin Cuma günü o yagmurda XT 125 i TUVTURK e goturdum.Fren lambasının yanmayacagı tuttu, dün yine gitmek zorunda kaldım.
Cross mross demeyin Cuma günü o yagmurda XT 125 i TUVTURK e goturdum.Fren lambasının yanmayacagı tuttu, dün yine gitmek zorunda kaldım.
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Abi ... Islandın mı Çok![]()