- Katılım
- 14 Tem 2006
- Mesajlar
- 516
gelmeyi çok isterdim ama olmuyo işte ee resimler nerde gidenleri görelim
Link çalışmıyor Süleyman...
Sülo'nun verdiği link niye çalışsın?çalışırsa şaşarım
Altı aydır" hani fotoğraflar" diye diye kafasını ütülediğimden bu gezide fotoğraf çekmiş sonunda..
önümüzdeki bir kaç yılda da yükler herhalde
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:46 PM ----------
Tekirdağ MT,hadi gelin,kahve yapayım size.saat 19.30 a kadar bürodayım.
aga en fazla dükkanın önüne kadar çıkabiliyorum... :silent::silent:
İlhan SObe!!! :mrgreen:
sobeeeeeeee ne demek ya?
ilhanı konuyu okurken gördüm sobe dedim)
Süleyman,Canan, Faruk ; DEniz Arkadaşlarım nasılsınız neler yapıyorsunuz
slm mt ailesi nasılsınız bakalım iyisinizdir işallah
havalar soğudu yağmurlar başladı kimse gazlamaz oldu sanırım
artık hepimiz kış uykusuna yatıcaz yakındır heralde zaman
biz değil de makinalar yatacak
neyse herkeze slm
heee ama biri varki o makina ile beraber kış uykusunada yatıyor
kim acaba dediğinizi duydumm
tabiki
PANDA :cherry:
hepinize saygılar sevgiler arkadaşlar görüşmek dileğiyle
slm mt ailesi nasılsınız bakalım iyisinizdir işallah
havalar soğudu yağmurlar başladı kimse gazlamaz oldu sanırım
artık hepimiz kış uykusuna yatıcaz yakındır heralde zaman
biz değil de makinalar yatacak
neyse herkeze slm
heee ama biri varki o makina ile beraber kış uykusunada yatıyor
kim acaba dediğinizi duydumm
tabiki
PANDA :cherry:
hepinize saygılar sevgiler arkadaşlar görüşmek dileğiyle
MErhaba Özer abi bizde iyiyiz
![]()
İyidir Özer, sağolasın, sen nasılsın?
Çalışmaya devam işte...
Havalar iyice bozmadan bir akşam iş çıkışı Marmara Ereğlisi yapalım arkadaşlar, maksat berbare gaz açmak ve sohbet (simit ve çay eşliğinde).
Hangi gün uygun olur herkese bilemiyorum!
Herkes fikrini söylerse iyi olur.
(Bu arada 20 EKim e kadar da yağmur görünüyor buralarda...)
Selam Tekirdağ,
Çok çok uzun yıllar memleketimden ayrı kaldım ne kadar çok hemşerilerim varmış Allahın izniyle 10 Ay sonra Tekirdağa geliyorum daha fazla detayları önümüzdeki günlerde yazarım.
Kazasız belasız sürüşler
İyidir Özer, sağolasın, sen nasılsın?
Çalışmaya devam işte...
Havalar iyice bozmadan bir akşam iş çıkışı Marmara Ereğlisi yapalım arkadaşlar, maksat berbare gaz açmak ve sohbet (simit ve çay eşliğinde).
Hangi gün uygun olur herkese bilemiyorum!
Herkes fikrini söylerse iyi olur.
(Bu arada 20 EKim e kadar da yağmur görünüyor buralarda...)
kimler gelir ?
Savaş Kayan ve Barış KAYAN