[Tekirdağ - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Link çalışmıyor Süleyman...

Sülo'nun verdiği link niye çalışsın?çalışırsa şaşarım
Altı aydır" hani fotoğraflar" diye diye kafasını ütülediğimden bu gezide fotoğraf çekmiş sonunda..
önümüzdeki bir kaç yılda da yükler herhalde:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:46 PM ----------

Tekirdağ MT,hadi gelin,kahve yapayım size.saat 19.30 a kadar bürodayım.
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Sülo'nun verdiği link niye çalışsın?çalışırsa şaşarım
Altı aydır" hani fotoğraflar" diye diye kafasını ütülediğimden bu gezide fotoğraf çekmiş sonunda..
önümüzdeki bir kaç yılda da yükler herhalde:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:46 PM ----------

Tekirdağ MT,hadi gelin,kahve yapayım size.saat 19.30 a kadar bürodayım.

aga en fazla dükkanın önüne kadar çıkabiliyorum... :silent::silent:
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
İlhan SObe!!! :mrgreen:

öyle sobe demekle olmuyo, bana sürpriz yapıp hazırlık yapmadan yürü bi solo gezi yapalım edirneye demeklede olmuyo, ben sana 1 hafta öncesinden haber veriyom sen gelmiyosun ( öyle olsun), diyeceğim şu ki sen korumanı falan ekipmanlarını dükanında hazır tut en kısa zamanda dayanıcam kapına özer bey tahmini 500-600km lik bi geziye çıkıcaz günü birlik gelmem şimdi olmas falan dersen senide defterden silicem bilmiş ol.... :bounce:
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
slm mt ailesi nasılsınız bakalım iyisinizdir işallah
havalar soğudu yağmurlar başladı kimse gazlamaz oldu sanırım :)
artık hepimiz kış uykusuna yatıcaz yakındır heralde zaman
biz değil de makinalar yatacak :p
neyse herkeze slm
heee ama biri varki o makina ile beraber kış uykusunada yatıyor
kim acaba dediğinizi duydumm
tabiki
PANDA :cherry:

hepinize saygılar sevgiler arkadaşlar görüşmek dileğiyle
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
ilhanı konuyu okurken gördüm sobe dedim :))

Süleyman,Canan, Faruk ; DEniz Arkadaşlarım nasılsınız neler yapıyorsunuz

MErhaba Özer abi bizde iyiyiz :p:p
slm mt ailesi nasılsınız bakalım iyisinizdir işallah
havalar soğudu yağmurlar başladı kimse gazlamaz oldu sanırım :)
artık hepimiz kış uykusuna yatıcaz yakındır heralde zaman
biz değil de makinalar yatacak :p
neyse herkeze slm
heee ama biri varki o makina ile beraber kış uykusunada yatıyor
kim acaba dediğinizi duydumm
tabiki
PANDA :cherry:

hepinize saygılar sevgiler arkadaşlar görüşmek dileğiyle

:):)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
slm mt ailesi nasılsınız bakalım iyisinizdir işallah
havalar soğudu yağmurlar başladı kimse gazlamaz oldu sanırım :)
artık hepimiz kış uykusuna yatıcaz yakındır heralde zaman
biz değil de makinalar yatacak :p
neyse herkeze slm
heee ama biri varki o makina ile beraber kış uykusunada yatıyor
kim acaba dediğinizi duydumm
tabiki
PANDA :cherry:

hepinize saygılar sevgiler arkadaşlar görüşmek dileğiyle

o Buraya yazmaz Hacı :queen: Okur Ama YAzmaz :p:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:02 PM ----------

MErhaba Özer abi bizde iyiyiz :p:p


:):)

hergele :mrgreen: sen ne işler yaparsın :p
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
İyidir Özer, sağolasın, sen nasılsın?
Çalışmaya devam işte...
Havalar iyice bozmadan bir akşam iş çıkışı Marmara Ereğlisi yapalım arkadaşlar, maksat berbare gaz açmak ve sohbet (simit ve çay eşliğinde).
Hangi gün uygun olur herkese bilemiyorum!
Herkes fikrini söylerse iyi olur.
(Bu arada 20 EKim e kadar da yağmur görünüyor buralarda...)
 
Katılım
14 Eki 2009
Mesajlar
30
Selam Tekirdağ,
Çok çok uzun yıllar memleketimden ayrı kaldım ne kadar çok hemşerilerim varmış Allahın izniyle 10 Ay sonra Tekirdağa geliyorum daha fazla detayları önümüzdeki günlerde yazarım.

Kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
İyidir Özer, sağolasın, sen nasılsın?
Çalışmaya devam işte...
Havalar iyice bozmadan bir akşam iş çıkışı Marmara Ereğlisi yapalım arkadaşlar, maksat berbare gaz açmak ve sohbet (simit ve çay eşliğinde).
Hangi gün uygun olur herkese bilemiyorum!
Herkes fikrini söylerse iyi olur.
(Bu arada 20 EKim e kadar da yağmur görünüyor buralarda...)

abi hava amma sogudu ya. ama güzel bir zaman zarfında bir organizasyon yapabiliriz diyorum ben..
Bu Tarihte 29 Ekim Cumhuriyet Bayramının oldugu Gün Olabilir Haydi Hazırlayalım planları bir Yere Toplanıp gidelim...:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:22 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:21 PM ----------

Selam Tekirdağ,
Çok çok uzun yıllar memleketimden ayrı kaldım ne kadar çok hemşerilerim varmış Allahın izniyle 10 Ay sonra Tekirdağa geliyorum daha fazla detayları önümüzdeki günlerde yazarım.

Kazasız belasız sürüşler

merhaba , MAdemki Yakında buraya GEleceksin, Şimdiden Hoş Geldin Dİyelim.. Nereden Geleceksin Bu TArafa.. Adın NEdir Kaç Yasındasın ne İŞle Ugrasıyorsun ?

Bİraz Tanıyalım seni..:cat:
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
İyidir Özer, sağolasın, sen nasılsın?
Çalışmaya devam işte...
Havalar iyice bozmadan bir akşam iş çıkışı Marmara Ereğlisi yapalım arkadaşlar, maksat berbare gaz açmak ve sohbet (simit ve çay eşliğinde).
Hangi gün uygun olur herkese bilemiyorum!
Herkes fikrini söylerse iyi olur.
(Bu arada 20 EKim e kadar da yağmur görünüyor buralarda...)

kimler gelir ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst