- Katılım
- 18 Şub 2009
- Mesajlar
- 955
Hoppp naber millet nasılsınız..
1 Haftam kaldı kurtuluyorum artık![]()
seni sormalı arkadaşım nasıl gidiyo bakalım .
Hoppp naber millet nasılsınız..
1 Haftam kaldı kurtuluyorum artık![]()
seni sormalı arkadaşım nasıl gidiyo bakalım .
Merhaba arkadaşlar,
Bende sizlerle turlara veya çay içmeye katılmak, tanışmak isterdim bir gün ama belki bir dahaki yaz sonbahar gibi mümkün olabilir.
Sizlere bir sorum olacak özellikle Tekirdağ ve Çorluda olanlar cevaplarsa memnun olacağım Tekirdağ/Çorlu/Yenice hakkında biraz bilgi istiyorum.
Yenice de yaz ve kış aylarında durum nasıldır özellikle kışın Nüfus çok azalıyormu? Ben aslen Malkaralıyım ama işim gereği uzun yıllar gurbet ellerde orada burada çalıştık Yenice den hep araba veya otobüs ile geçerken bakıyorum genelde yaz ayları çok kalablık gibi görünüyor hep hayal ediyordum ama hiç alıcı gözüyle bakmamıştım.
İnternette emlak sitelerine bakınca güzel Evler var yaz kış oturulur diyorlar sizin görüşleriniz nedir? internette Yenice hakkında fazla bilgi bulamadım sizlerin görüşlerini almak isterim.
Teşekür ederim
Not. en uygun yer burası olacağını düşündüğüm için buraya yazıyorum yeni konu açmak istemedim sonuçta bizde Motorcuyuz ve ep gene Trakyalıyız beya :queen:
mayo ile gitseydim iyiydi
Tam muayene esnasında motor stop etti zor calıstırdım
oradan cıkınca yagmurlugun fermuarı bozuldu,bu arada sersemin biri ısrarla beni cepten aramaya calısıyordu. motor yine stop etti o sinirle pedala basarken ayagımın altı patates kadar curumuşale:
Bende yağmurdan dolayı persembe günü motoru ÇORLUDA bırakmak zorunda kaldım.. BELEDİYE OTOPARKINDA kapalı die ama çok güvenli biryer gibi gelmedi bana cuma gunu ilk işim yağmurda olsa çıkarmak oldu ve çalıştığım işletmenin arıza serviisine götürdüm cros kendini buldu yolda ama ben söylemesi ayıptır boxxer a kadar ıslandımm...ŞİMdi diceksiniz ne var bunda ben bunları yaparken kendi kendime düşündüm varmıdır benim gibi bir saf dağa die bu yağmurda kendini heba edicekama çok uzaklarda değilmiş çok afedersin savaş abi ama cuma günü beni düşündüren adam senmişsin:mrgreen:
:queen::cat::cat::rendeer:
Yenicenin ulaşımı kolay ,Çorlu-Tekirdağ-İstanbula her zaman araç bulursun mesafeler de kısa Çorlu 19 km Ama kışın her yazlık muhit gibi sakin.Evler ucuz ama o ucuz evler genelde güvenilir değil,güvercin yuvası kadar küçük ve çoğu kalitesiz inşaatlar.Kozmopolit bir yer olduğu için komsuluk zayıftır.Merhaba arkadaşlar,
Bende sizlerle turlara veya çay içmeye katılmak, tanışmak isterdim bir gün ama belki bir dahaki yaz sonbahar gibi mümkün olabilir.
Sizlere bir sorum olacak özellikle Tekirdağ ve Çorluda olanlar cevaplarsa memnun olacağım Tekirdağ/Çorlu/Yenice hakkında biraz bilgi istiyorum.
Yenice de yaz ve kış aylarında durum nasıldır özellikle kışın Nüfus çok azalıyormu? Ben aslen Malkaralıyım ama işim gereği uzun yıllar gurbet ellerde orada burada çalıştık Yenice den hep araba veya otobüs ile geçerken bakıyorum genelde yaz ayları çok kalablık gibi görünüyor hep hayal ediyordum ama hiç alıcı gözüyle bakmamıştım.
İnternette emlak sitelerine bakınca güzel Evler var yaz kış oturulur diyorlar sizin görüşleriniz nedir? internette Yenice hakkında fazla bilgi bulamadım sizlerin görüşlerini almak isterim.
Teşekür ederim
Not. en uygun yer burası olacağını düşündüğüm için buraya yazıyorum yeni konu açmak istemedim sonuçta bizde Motorcuyuz ve ep gene Trakyalıyız beya :queen:
slm tekirdağ ahalisi
herkeze bol kazançlı ve güzel bir hafta dilerim.:wiinkk:
herkese günaydın.!! Süper bi hava VAr GÖkyüzü GÜlümsüyor bugün![]()
Allah razı olsun cümlemize sağlıklı,huzurlu,keyifli ve bereketli nice haftalar
SElam t.dağ:queen:
edirneden sevgiler saygılar demeyi unutmuşsun kardeşim olmuyor böle ama
bu arada ben diyeyim bari edirneden sevgiler saygılar arkadaşlar
sizinle mutlu bir haberi paylaşmak isterim gecen ay yapmış olduğum kaza sonucunda karşı tarafa yüzde yüz kusur bulunmuş ve trafik sigortası için expertiz ile mutabık kalmış sonuç iti bari ile bugün ray sigortadan ödeneğim çıkmış bulunmakta
çok yakında srad tekrar yollarda
( gerçi kış geliyor uykusuda geldi ama :cherrynapalım artık bi kaç gün daha gezerim artık
![]()
Tekirdağ MT dağılmaz,Biz farklı bir MT yizEDirne den sevgiler :rendeer: yanlız t.dağ dağılıyor galiba kimse bişi yazmıyor kimse kimsenin yazdıklarını dikkat e almıyorale:




Sonunda Ömer abinin nikah fotolarını bulanık da olsa görebildik
Savaş abi sana uğrayamıyorum bu aralar hemen hemen her akşam mesaideyim. C.tesi günleri de geliyorum işe birtürlü görüşemedik. Senin emaneti de teslim alamadım oyüzden.