[Tekirdağ - MT]

Katılım
3 Eki 2009
Mesajlar
9
Eee özer bizi de düşün be kardeşim biz 29 ekimde iş yapıcaz sen takılalım diyorsun içimi yakıyorsun.Olmuyor böyle senin hanene (-)yani eksi puan bunlar.neyse siz çizin rotayı biz gelmeye çalışalım.ilk yaptığınız bir pazar gezisinde bende varım inşallah.
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Eee özer bizi de düşün be kardeşim biz 29 ekimde iş yapıcaz sen takılalım diyorsun içimi yakıyorsun.Olmuyor böyle senin hanene (-)yani eksi puan bunlar.neyse siz çizin rotayı biz gelmeye çalışalım.ilk yaptığınız bir pazar gezisinde bende varım inşallah.

Aga Yapma gözünü Seveyim:) Benimde Tatilim o gün, normal zamanda çıkamıyoruz biliyosun :salut:

Bİr Önceki Akşamından Yola Çıkıp bir Abant mı Yapsak Acaba ? :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:01 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:59 AM ----------

orası tozlu bebim motor tozlanır:)

yol Lazım yoll !! :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:01 PM ----------

bolu_abant_gl.jpg


MAnzaraya Baksana :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi sen bilmiyorsun bizim süslü abimiz akşam yatarken bile koyun koyuna yatıyormuş motoru ile öle bi söylenti var benim duyduğum :p

nası yattığını bilmiyorum ama bi gün motoru dışarda görürsem çaktırmadan bir yerini kirleteceğim bakalım kaç günde bir bez vuruyor motora görelim:)
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
sizi gidi fesatlar sizi benim motor gibi çorluda birtane çıksın hepinize kahve ısmarlarım beeeee
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
biraz alçaktan uç özer kardeşim o yollara yüreğim dayanmaz:)

yollar süper abi uçmakderede ne korkuyon ki sadece biraz mıcırlı ve yumruk büyüklüğünde taşlar var o kadar bişey olmaz biz 2 kişi gittik ama motorun arkası sabit kalmıyo geziyo :p tozlarda cabası hele bide yağmur yağdımı o toz resmen çamur oluyo sonra millet bi acayip bakıyo gecerken :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:19 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:17 PM ----------

özer abanta kar yağar olum bu zamanda gidince kalırsınız orada yollarda falan

komşu naber :mrgreen:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
detayin usta bu hafta çalışma ihtimalimiz yüksek, hava bozuk, motorun zincir ve dişlilerini yeni temizledim ( başka mazeret aklıma gelmiyo ) :p
ama belli olmaz konuşuruz yine, sen hiç girmessin o bozuk yollara benden söylemesi tozumu yutarsın...
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
nası yattığını bilmiyorum ama bi gün motoru dışarda görürsem çaktırmadan bir yerini kirleteceğim bakalım kaç günde bir bez vuruyor motora görelim:)

eheheehe abi kesin çorluda görürsün bi gün marmaracığa gitmene gerek yok :)

bu arada
HERKESE HAYIRLI CUMALAR TEKİRDAĞ MT

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:47 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:45 AM ----------

yollar süper abi uçmakderede ne korkuyon ki sadece biraz mıcırlı ve yumruk büyüklüğünde taşlar var o kadar bişey olmaz biz 2 kişi gittik ama motorun arkası sabit kalmıyo geziyo :p tozlarda cabası hele bide yağmur yağdımı o toz resmen çamur oluyo sonra millet bi acayip bakıyo gecerken :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:19 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:17 PM ----------



komşu naber :mrgreen:

İYİ KOMŞU SENİ SORMALI :p
cumartesi öğleden sonra sevdimin oradayım gelirsen buluşuruz saat 2 gibi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:48 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:47 AM ----------

detayin usta bu hafta çalışma ihtimalimiz yüksek, hava bozuk, motorun zincir ve dişlilerini yeni temizledim ( başka mazeret aklıma gelmiyo ) :p
ama belli olmaz konuşuruz yine, sen hiç girmessin o bozuk yollara benden söylemesi tozumu yutarsın...

waaayyyyy DENİZ'im birileri taş atıyor sana tozumu yutarsın falan :p
eheheheehehe
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst