- Katılım
- 3 Eki 2009
- Mesajlar
- 9
Eee özer bizi de düşün be kardeşim biz 29 ekimde iş yapıcaz sen takılalım diyorsun içimi yakıyorsun.Olmuyor böyle senin hanene (-)yani eksi puan bunlar.neyse siz çizin rotayı biz gelmeye çalışalım.ilk yaptığınız bir pazar gezisinde bende varım inşallah.