Geçmiş olsun, iyi niyetli birine denk gelmişsin ALLAH'tan. Hyosung zıçtı iyice yedek parça fiyatlarıyla. Arka Amortisörüm patladı, 400 TL yenisi..
Geçmiş olsun, iyi niyetli birine denk gelmişsin ALLAH'tan. Hyosung zıçtı iyice yedek parça fiyatlarıyla. Arka Amortisörüm patladı, 400 TL yenisi..
Geçmiş olsun abi.Dediğin gibi en kötü kazan böyle olsun..
Merhaba Arkadaşlar,
Dün talihsiz bir olay oldu, paylaşmak istedim.
Sabah motorun muayenesini TUV de yaptırdıktan sonra hanımın işyerine gidip bir çay içeyim dedim ve motoru da kaldırım kenarına park ettim. 30 dakika sonra geri döndüğümde motorumun ön çamurluğunu kırılmış olduğunu gördüm. Çarpan vatandaş da kartını bırakmış sağolsun! Aradım, aracı ile geri giderken görmediğini ve çarptığını söyledi. Siz tamir ettirin, ben ücretini veririm dedi. İyi ki motor düşmemiş, sadece ön çamurluk kırılmış.
İstanbul a gidip parçayı alalyım dedim, fiyatı duyunca şok oldum: 400 lira (orjinal parça). Almadan önce çarpan arkadaşı arayıp söyledim, o da şaşırdı ama yapacak bir şey yok dedi, biz kırdık biz ödeyeceğiz dedi, ben de aldım.
Haftaya gelecek malzeme.
Canım çok sıkkın, ama yine de şükür ediyorum tabii, en kötü kaza böyle olsun!
ARkadaşlar Pazar Günü Olan Organizasyona nasıl Gidiyoruz ?? Evet Elleri GÖrelim Organize Olalım...
Merhaba Arkadaşlar,
Dün talihsiz bir olay oldu, paylaşmak istedim.
Sabah motorun muayenesini TUV de yaptırdıktan sonra hanımın işyerine gidip bir çay içeyim dedim ve motoru da kaldırım kenarına park ettim. 30 dakika sonra geri döndüğümde motorumun ön çamurluğunu kırılmış olduğunu gördüm. Çarpan vatandaş da kartını bırakmış sağolsun! Aradım, aracı ile geri giderken görmediğini ve çarptığını söyledi. Siz tamir ettirin, ben ücretini veririm dedi. İyi ki motor düşmemiş, sadece ön çamurluk kırılmış.
İstanbul a gidip parçayı alalyım dedim, fiyatı duyunca şok oldum: 400 lira (orjinal parça). Almadan önce çarpan arkadaşı arayıp söyledim, o da şaşırdı ama yapacak bir şey yok dedi, biz kırdık biz ödeyeceğiz dedi, ben de aldım.
Haftaya gelecek malzeme.
Canım çok sıkkın, ama yine de şükür ediyorum tabii, en kötü kaza böyle olsun!
yaw yavaş olun bea kış uzun bende gelicem bende bende....
pazar günü bi aksilik olmazsa ben de geliyorum
Merhaba Arkadaşlar,
Dün talihsiz bir olay oldu, paylaşmak istedim.
Sabah motorun muayenesini TUV de yaptırdıktan sonra hanımın işyerine gidip bir çay içeyim dedim ve motoru da kaldırım kenarına park ettim. 30 dakika sonra geri döndüğümde motorumun ön çamurluğunu kırılmış olduğunu gördüm. Çarpan vatandaş da kartını bırakmış sağolsun! Aradım, aracı ile geri giderken görmediğini ve çarptığını söyledi. Siz tamir ettirin, ben ücretini veririm dedi. İyi ki motor düşmemiş, sadece ön çamurluk kırılmış.
İstanbul a gidip parçayı alalyım dedim, fiyatı duyunca şok oldum: 400 lira (orjinal parça). Almadan önce çarpan arkadaşı arayıp söyledim, o da şaşırdı ama yapacak bir şey yok dedi, biz kırdık biz ödeyeceğiz dedi, ben de aldım.
Haftaya gelecek malzeme.
Canım çok sıkkın, ama yine de şükür ediyorum tabii, en kötü kaza böyle olsun!