[Tekirdağ - MT]

Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
ARkadaşlar Pazar Günü Olan Organizasyona nasıl Gidiyoruz ?? Evet Elleri GÖrelim Organize Olalım...
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Merhaba Arkadaşlar,
Dün talihsiz bir olay oldu, paylaşmak istedim.
Sabah motorun muayenesini TUV de yaptırdıktan sonra hanımın işyerine gidip bir çay içeyim dedim ve motoru da kaldırım kenarına park ettim. 30 dakika sonra geri döndüğümde motorumun ön çamurluğunu kırılmış olduğunu gördüm. Çarpan vatandaş da kartını bırakmış sağolsun! Aradım, aracı ile geri giderken görmediğini ve çarptığını söyledi. Siz tamir ettirin, ben ücretini veririm dedi. İyi ki motor düşmemiş, sadece ön çamurluk kırılmış.
İstanbul a gidip parçayı alalyım dedim, fiyatı duyunca şok oldum: 400 lira (orjinal parça). Almadan önce çarpan arkadaşı arayıp söyledim, o da şaşırdı ama yapacak bir şey yok dedi, biz kırdık biz ödeyeceğiz dedi, ben de aldım.
Haftaya gelecek malzeme.
Canım çok sıkkın, ama yine de şükür ediyorum tabii, en kötü kaza böyle olsun!
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Geçmiş olsun, iyi niyetli birine denk gelmişsin ALLAH'tan. Hyosung zıçtı iyice yedek parça fiyatlarıyla. Arka Amortisörüm patladı, 400 TL yenisi..
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Geçmiş olsun, iyi niyetli birine denk gelmişsin ALLAH'tan. Hyosung zıçtı iyice yedek parça fiyatlarıyla. Arka Amortisörüm patladı, 400 TL yenisi..

Sağolasın, gerçekten öyle. Aldığım bayinin dediğine göre geçen haftaya kadar 115 liraymış bu parça...

Geçmiş olsun abi.Dediğin gibi en kötü kazan böyle olsun..

Sağol arkadaşım, en kötüsü böyle olsun...
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
Merhaba Arkadaşlar,
Dün talihsiz bir olay oldu, paylaşmak istedim.
Sabah motorun muayenesini TUV de yaptırdıktan sonra hanımın işyerine gidip bir çay içeyim dedim ve motoru da kaldırım kenarına park ettim. 30 dakika sonra geri döndüğümde motorumun ön çamurluğunu kırılmış olduğunu gördüm. Çarpan vatandaş da kartını bırakmış sağolsun! Aradım, aracı ile geri giderken görmediğini ve çarptığını söyledi. Siz tamir ettirin, ben ücretini veririm dedi. İyi ki motor düşmemiş, sadece ön çamurluk kırılmış.
İstanbul a gidip parçayı alalyım dedim, fiyatı duyunca şok oldum: 400 lira (orjinal parça). Almadan önce çarpan arkadaşı arayıp söyledim, o da şaşırdı ama yapacak bir şey yok dedi, biz kırdık biz ödeyeceğiz dedi, ben de aldım.
Haftaya gelecek malzeme.
Canım çok sıkkın, ama yine de şükür ediyorum tabii, en kötü kaza böyle olsun!

abi geçmiş olsun çorluda var bi keramet zaten, yalnız şanslıymışın yinede hem motor devrilmemiş hem de vatandaş kartını bırakmış böyle insanlarda kalmış demekki uyanığın biri olsaydı kimse görmeden kaçardı, fiyatına çok geldi bana 400 lira o ne öyle hyosung ta işi çıvıtmış desenize siz .
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Merhaba Arkadaşlar,
Dün talihsiz bir olay oldu, paylaşmak istedim.
Sabah motorun muayenesini TUV de yaptırdıktan sonra hanımın işyerine gidip bir çay içeyim dedim ve motoru da kaldırım kenarına park ettim. 30 dakika sonra geri döndüğümde motorumun ön çamurluğunu kırılmış olduğunu gördüm. Çarpan vatandaş da kartını bırakmış sağolsun! Aradım, aracı ile geri giderken görmediğini ve çarptığını söyledi. Siz tamir ettirin, ben ücretini veririm dedi. İyi ki motor düşmemiş, sadece ön çamurluk kırılmış.
İstanbul a gidip parçayı alalyım dedim, fiyatı duyunca şok oldum: 400 lira (orjinal parça). Almadan önce çarpan arkadaşı arayıp söyledim, o da şaşırdı ama yapacak bir şey yok dedi, biz kırdık biz ödeyeceğiz dedi, ben de aldım.
Haftaya gelecek malzeme.
Canım çok sıkkın, ama yine de şükür ediyorum tabii, en kötü kaza böyle olsun!

CAnan Abi CAnın SAğolsun.. Cana Geleceğine MAla gelsin...

Yalnız BİŞey SÖyliyeceğim, ÖZellikle Çorludaki Arkadaşlarımız Çok problemler yaşadı bu sene.. Kasap Çok Sizin ŞEhirde Maalesef ya.

ÇAmurluk Hakikatten PAhalıymış bu arada. Sen Sıkma TAtlı Canını. Giden ÇAmurluk Olsun Canan Abi..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:18 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:17 PM ----------

yaw yavaş olun bea kış uzun bende gelicem bende bende....

Vay vay .. Semih Abime Bak! Abilerin Bİ Tanesi Seni DE ARamızda GÖrmek Çok GÜzel.. Grup TamamLanıyor. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:19 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:18 PM ----------

pazar günü bi aksilik olmazsa ben de geliyorum

Kanka Tamam Senide Yazarız , Bİ Liste Yapalım o Zamansa.. Ben o gün işlerim DOlayısı İLe Öğle Saatlerinde GEleceğim bilginize..
 
Katılım
3 Eki 2009
Mesajlar
9
süleyman abi biliyorsun yazın işler yoğun oluyor onun için biraz uzak kalıyorum artık yakın olucaz inşallah.
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba Arkadaşlar,
Dün talihsiz bir olay oldu, paylaşmak istedim.
Sabah motorun muayenesini TUV de yaptırdıktan sonra hanımın işyerine gidip bir çay içeyim dedim ve motoru da kaldırım kenarına park ettim. 30 dakika sonra geri döndüğümde motorumun ön çamurluğunu kırılmış olduğunu gördüm. Çarpan vatandaş da kartını bırakmış sağolsun! Aradım, aracı ile geri giderken görmediğini ve çarptığını söyledi. Siz tamir ettirin, ben ücretini veririm dedi. İyi ki motor düşmemiş, sadece ön çamurluk kırılmış.
İstanbul a gidip parçayı alalyım dedim, fiyatı duyunca şok oldum: 400 lira (orjinal parça). Almadan önce çarpan arkadaşı arayıp söyledim, o da şaşırdı ama yapacak bir şey yok dedi, biz kırdık biz ödeyeceğiz dedi, ben de aldım.
Haftaya gelecek malzeme.
Canım çok sıkkın, ama yine de şükür ediyorum tabii, en kötü kaza böyle olsun!


Geçmiş olsun
Adam harbiden ADAM mış
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst