[Tekirdağ - MT]

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ben Uşaklıyım...Allaha şükür gurur duyduğum memleket...dost memleket Trakya diyelim...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sülo, Özer,Erdinç,Orhan,Caner22,Canan,ömersirin,yamahasülo ve ismini sayamadıgım on yuzmilyon Tekirdağ MT ci ve saymak istemedigim cakma Tekirda MT ci Epinizi Özledim Be:)

"Arrrtı İlhan,Arrrtı Tuğba bacim ve ismini sayamadığım bilumum torpagım" diyelim
hatta Süleyman'ın akvaryumundaki lepistes familyası:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vay ne güzel...Tekirdağ MT ye sahip çıkılmış...tüm sıkıntı ve dertler bitecek artık...yollarınız asfaltlanacak...:p
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
merhabalar ben tekirdağ-muratlıdan emrah.motosiklet tutkunu olarak size katılmak istiyorum.

Emrah Aramıza HOşgeldin. Emrahıda Ben Kattım Familyaya Savaş Abi.

Şu Benim Alamadığım KLR''Nİn Yeni SAHibi:mrgreen:

Gezilerde gördükçe sümüğümü Çekerim ARtık :p:p:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst