Sülo, Özer,Erdinç,Orhan,Caner22,Canan,ömersirin,yamahasülo ve ismini sayamadıgım on yuzmilyon Tekirdağ MT ci ve saymak istemedigim cakma Tekirda MT ci Epinizi Özledim Be![]()
"Arrrtı İlhan,Arrrtı Tuğba bacim ve ismini sayamadığım bilumum torpagım" diyelim
hatta Süleyman'ın akvaryumundaki lepistes familyası![]()
Sunay'ı saydık mı?şimdi oldu tekirdağ mt tamamlandı , eksik yok :mrgreen:
Var var Emrah'ı unutmayın ama![]()
O'nun mazereti var,tezkereden sonra buradaki içtimaya katılacak![]()
Sunay'ı saydık mı?
Bi de yürekli yeni motorcu hanımefendiler var
Hakkaten be eksik kalmadı.
bi eksik var ama ismini çıkaramadım acaba neydi ?
merhabalar ben tekirdağ-muratlıdan emrah.motosiklet tutkunu olarak size katılmak istiyorum.
Bacım sen neye ustune alınacaksın?Çakır Çakır alınması gereken alınmıyor da.
![]()
ehehehe bu çakma kim ben biliyom ama sülemem![]()
:queen:
arkadaşım senin mt hangisi bi bilseydik
şu bulunduğun yeri de düzelt bakalım :queen:
asıl çakma kendisi...:queen:
ben Uşaklıyım abi aslanlar gibin...memleket uzak abi napalım ...![]()
sen hele hiç konuşma abi, hem suçlu hem güçlü :mrgreen:
abi zaten ben Tekirdağlı olsaydımda gurur duyardım...değilim...Trakyalılarla olmaktan gurur duyuyorum...:rendeer: