arkadaşlar öncelikle herkeze yalovadan sevgiler saygılar ,
herkesin bayramını kutlar büyüklerin ellerinden küçüklerin gözlerin den öperim.
Deniz arkadaşım yeni motorun hayırlı olsunn allah kaza bela vermesin her daim 2 tererin düz bassın dileğimle
bu arada dün akşam emrah ile konuştum.
hekese selamı var anladığım kadarı ile komutan postası olmuş ve ankaraya düşmüş usta birliği ayrıca 25 gün kadar daha eğitim aacaklarmış özel eğitim işte bayramda burada değil yanılmıyorsam fakat sonra gelecekmiş eğitimden sonra
hepimizi çok özlemiş özellikle motorunu gezmeyi çok özledim dedi ( yinge sakın kıskaçlık yapma seni ayrı özlemiştir.

)
diğer başka konu bugün öğlen suları kaza ile ilgili ekspert geldi ve motorun her yanının fotolarını çektirdimm.
kaza yerinin fotolarını çekti ve raporunun yüzde yüz karşı tarafın suçlu olduğu hakında olduğunu yazacağını söledi bana bu benim için çok iyi bir haber oldu ayrıca tüm hasar gören parçaları değiştirileceğini kabul etti tamir olayı olmayacak yani ( bazı ekspertler bunlar tamir edilecek diye diretiyorlarmış duyduğum kadarı ile ) bende böle bir sorun olmadı neresini gösterirsem kabul etti

şuan benden parça numaraları ve fiyatlarının yer aldığı listeyi bekliyor oda bayramdan sonraya kaldı

hepinizin bayramını tekrardan kutlar ve gönlünüzce geçmesini dilerim.
görüşmek üzere kendinize iyi bakın ve dikkati elden bırakmayın :cat: