- Katılım
- 14 Tem 2006
- Mesajlar
- 516
hadi hayırlısı görelim herkesi
gecmıs olsun tekırdag varmı selden etkilenen bırseye ıhtıyacı olan
SAgol Okan TEşekkür EDeriz Allah RAzı Olsun. Ben Muratlı İlçesindenim.bizde Bİşey yok. Fakat diğer taraflar için Aynı şeyler pekte geçerli değil. SAray Kötü. Ayrıca Selimpaşada bizim gruba dahil olan dostlarımız vardı onlardada bişey yokmuş iyiyiz dediler selam gönderdiler herkese.
selam arkadaşlar biraz önce katıldım aranıza bende muratlıda oturuyorum grup olarak çıkıyor musunuz gezilere çıkan varsa katılmak isterim boş zamanlarımda
adım güner 2 hafta önce racer aldımhastalık bu motor
![]()
gecmıs olsun tekırdag varmı selden etkilenen bırseye ıhtıyacı olan
en çokta benim adımaAyrıcalık İSterim
:cherry:
selamlar bi sorum olacak kış aylarında da toplanıyor musunuz
yani yaz bitti arkadaşlık bitti olayı yok dimi????
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:41 PM ----------
birde abiler ben daha yeni motor aldım bikaç ricam olacak kask alırken neye dikkat edicem bunun çeşitleri falan varmı birkaç topik vardı ama herkes dalga geçmiş ben bilmiyorum özel msjda atamıyorum yeni olduğum için bişekilde görüşseydim içinizden biri ile almam gereken bikaç şsey var (kask.mont vs) yardımcı olursanız çok sevinirim
en çokta benim adımaAyrıcalık İSterim
:cherry: