[Tekirdağ - MT]

Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
gecmıs olsun tekırdag varmı selden etkilenen bırseye ıhtıyacı olan

SAgol Okan TEşekkür EDeriz Allah RAzı Olsun. Ben Muratlı İlçesindenim.bizde Bİşey yok. Fakat diğer taraflar için Aynı şeyler pekte geçerli değil. SAray Kötü. Ayrıca Selimpaşada bizim gruba dahil olan dostlarımız vardı onlardada bişey yokmuş iyiyiz dediler selam gönderdiler herkese.
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
SAgol Okan TEşekkür EDeriz Allah RAzı Olsun. Ben Muratlı İlçesindenim.bizde Bİşey yok. Fakat diğer taraflar için Aynı şeyler pekte geçerli değil. SAray Kötü. Ayrıca Selimpaşada bizim gruba dahil olan dostlarımız vardı onlardada bişey yokmuş iyiyiz dediler selam gönderdiler herkese.

nişanlım silivrili abilerinin dukkanı harıc onlarda ıyılermıs aklıma hemen geldınız bı yardım falan lazımsa bı sekılde haberdar olalım dıge bısıyınız olmaması sevındırıcı aman dikkat yagıslar devam edıcekmıs :rendeer:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Geçmiş olsun Tekirdağ - MT..

Haberlerde bayağı geniş alan etkilenmiş gözüküyorsdu..
Umarım eşinde dostunda zarara uğrayan yoktur..
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
selam arkadaşlar biraz önce katıldım aranıza bende muratlıda oturuyorum grup olarak çıkıyor musunuz gezilere çıkan varsa katılmak isterim boş zamanlarımda


adım güner 2 hafta önce racer aldım :) hastalık bu motor:)
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
eywallah hoşbulduk halil yav ben resim yükleyemedim yardımcı olursan sevinirim
artı gezilere falan çıkıyor musunuz merak ettim
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
güner aramıza Hoşgeldin KAlıcı Ve Daim Olmanı Dİlerim kendi Adıma.. bu haftasonu pazar günü iftar Yemeğimiz Var ilk ORganizasyon Olarak Oraya KAtılabilirsin mesela :)))
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
slm güner hoşgeldin aramıza
özerinde dediği gibi aramızda kalıcı olmanı dilerim bende.
ilk buluşma pazar günü iftar yemeği olsun nedersin:wiinkk:
(nick tanıdık geldi biras sanki)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:40 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:35 AM ----------

gecmıs olsun tekırdag varmı selden etkilenen bırseye ıhtıyacı olan

düşünceniz için teşekkür ederiz arkadaşlar
çorludada bişey yok silivri çatalca ve saray çok etkilendi diğer kısımlarda pek bişey yok şimdilik yağışlar böle devam ederse belki çerkezköyde etkilenebilir.:pale:
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
bütün trakyalılara geçmiş olsun ölenlere rahmet geride kalanlara sabır diliyorum allah cümlemizi daha beterinden saklasın.
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
arkadaşlar çok saolun anca işten geldim msjlarınıza cvp veremedim bende kalıcı olmak isterim elbette işe gitmessem pazar gelirim seve seve
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
selamlar bi sorum olacak kış aylarında da toplanıyor musunuz
yani yaz bitti arkadaşlık bitti olayı yok dimi :) ????

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:41 PM ----------

birde abiler ben daha yeni motor aldım bikaç ricam olacak kask alırken neye dikkat edicem bunun çeşitleri falan varmı birkaç topik vardı ama herkes dalga geçmiş ben bilmiyorum özel msjda atamıyorum yeni olduğum için bişekilde görüşseydim içinizden biri ile almam gereken bikaç şsey var (kask.mont vs) yardımcı olursanız çok sevinirim
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
selamlar bi sorum olacak kış aylarında da toplanıyor musunuz
yani yaz bitti arkadaşlık bitti olayı yok dimi :) ????

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:41 PM ----------

birde abiler ben daha yeni motor aldım bikaç ricam olacak kask alırken neye dikkat edicem bunun çeşitleri falan varmı birkaç topik vardı ama herkes dalga geçmiş ben bilmiyorum özel msjda atamıyorum yeni olduğum için bişekilde görüşseydim içinizden biri ile almam gereken bikaç şsey var (kask.mont vs) yardımcı olursanız çok sevinirim

öncelikle herkese günaydın arkadaşlar hayırlı cumalar .

kış gelince biraz daha sakin oluyor etraff nede olsa motorlar çekiliyor bir yana
kask ve mont olayına gelince özellikle kaskı sakın ucuz bişey alma hatta çin malı kesinlikle alma yani kask olayında paraya kıyacaksın unutmaki kask hayatını kurtaran en önemli koruma ekipmanıdır.
örneğin bende marushın 777 samura var
sağlam kasktır.
yada ls2 kask bunlarda sağlam kask biras daha ucuzdur marushinden
mont ve eldiven
bunlarında korumalıklı olmasına dikkat et benim aklıma gelen bunlar şuan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst