[Tekirdağ - MT]

Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
74
Evet bu aksam saat 22.00 de hareket ılhanın evınden

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:41 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:41 PM ----------

Sende gel suluman abi
 
Katılım
14 Tem 2008
Mesajlar
99
Yarın kısmetse erikliye gidicem manzaralı güzel bir yol biliyormusunuz tekirdağ'dan :silent:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
117
Hyosung GT250 yağ filitresi?

Arkadaşlar merhabalar...
Çorlu Hyosung bayii kapandıktan sonra ortada kaldım.Servisiz kaldık.
Çerkezköy veya Çorlu da GT 250 ye uyan yağ filitresi bulabileceğim biryer var mı?
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Arkadaşlar merhabalar...
Çorlu Hyosung bayii kapandıktan sonra ortada kaldım.Servisiz kaldık.
Çerkezköy veya Çorlu da GT 250 ye uyan yağ filitresi bulabileceğim biryer var mı?

valla bilemiyorum.. Yalnız usta sıkıntın olur ise TEkirdağ da Nuray Usta Veya Lüleburgazda Ali TEZCAN 'DAN Yardım olabilirsin.. Şu Hyosung un yag filtresinide Yine Ali Usta sana Bulabilir Dİye düşünüyorum.. 0542 214 24 25 telefonuda bu..
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Arkadaşlar merhabalar...
Çorlu Hyosung bayii kapandıktan sonra ortada kaldım.Servisiz kaldık.
Çerkezköy veya Çorlu da GT 250 ye uyan yağ filitresi bulabileceğim biryer var mı?

Çorlu da Murat Tunay var şirketi motonokta http://www.motonokta.com/ adres bilgileri havuzlar yolu üzeri Bim karşısında. Habuzlara doğru inerken sağ tarafta kalıyor. Bu arkadaşa benim adımı da verirsen sana yardımcı olacaktır. Kendisi de eski bir Hy kullanıcısı ve yedek parça mevcut.
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
74
pazar sabahı tekırdağdan donerken mıgrosun ordakı ısıklar kırmızı yanıp sonuyodu ben ordan gectım flaş patladı en az 70km ıle gectım . şimdi nolucak halımız bılmem?
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
pazar sabahı tekırdağdan donerken mıgrosun ordakı ısıklar kırmızı yanıp sonuyodu ben ordan gectım flaş patladı en az 70km ıle gectım . şimdi nolucak halımız bılmem?

sen yanmışın be,200 tl gibi bişey gelmesi lazım,neredeyse sınırın %50 üstünde geçmişin.
o kadar da muhabbetini yapmıştık :)
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
pazar sabahı tekırdağdan donerken mıgrosun ordakı ısıklar kırmızı yanıp sonuyodu ben ordan gectım flaş patladı en az 70km ıle gectım . şimdi nolucak halımız bılmem?

ee olucağı bu işte hep tuturursun 120 nin altında gitmem diye niye 70 le gittin:p bi de bana yavaş gidiyo dersin:farao: yandın olum gitti bi aylık benzin parası
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Savaş abi sen bu gün Muratlı Hükümet konağındamıydın sana benzettim birisini abi:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst