- Katılım
- 8 Eyl 2008
- Mesajlar
- 1,788
Yazdan yaza bir zevkimiz vardı onunda içine ettiler denizede giremez oldukk haa
Arkadaşlar merhabalar...
Çorlu Hyosung bayii kapandıktan sonra ortada kaldım.Servisiz kaldık.
Çerkezköy veya Çorlu da GT 250 ye uyan yağ filitresi bulabileceğim biryer var mı?
Arkadaşlar merhabalar...
Çorlu Hyosung bayii kapandıktan sonra ortada kaldım.Servisiz kaldık.
Çerkezköy veya Çorlu da GT 250 ye uyan yağ filitresi bulabileceğim biryer var mı?
pazar sabahı tekırdağdan donerken mıgrosun ordakı ısıklar kırmızı yanıp sonuyodu ben ordan gectım flaş patladı en az 70km ıle gectım . şimdi nolucak halımız bılmem?
pazar sabahı tekırdağdan donerken mıgrosun ordakı ısıklar kırmızı yanıp sonuyodu ben ordan gectım flaş patladı en az 70km ıle gectım . şimdi nolucak halımız bılmem?
pazar sabahı tekırdağdan donerken mıgrosun ordakı ısıklar kırmızı yanıp sonuyodu ben ordan gectım flaş patladı en az 70km ıle gectım . şimdi nolucak halımız bılmem?
Savaş abi sen bu gün Muratlı Hükümet konağındamıydın sana benzettim birisini abi:mrgreen: