- Katılım
- 24 Nis 2008
- Mesajlar
- 693
senin canın sağolsun be kardeşim
ama biz gitçez bu hafta
senin canın sağolsun be kardeşimama biz gitçez bu hafta
Nasıl Bİr Organize Olamamaktır bu yabu Arada MAkinemi Servisten ALdım dün Gece.. Harika Olmuş ustamın eline SAğlık süper yapmış ya. Zıpkın gibi olmuş aynı ilk sıfır aldıgım gibi. İstediğin Uzun YOla gidebilirsin ARtık dedi. Harika yapmış adam ya..
yaz geldi,motorcu yüreğimiz yine şenlendi,gezilerimiz tam gaz sürüyor.
şimdiki turumuz;
faruk59
ilhan yazıcı
özgür sezer
3 motor,3 yürek gece 1 de marşımıza basıp koyulucaz yollara.ist üzerinde sakaryaya varıcaz,kahvaltımızı yaptıktan sonra karasudan devam edicez (sahilden ve karadeniz bitki örtüsü eşliğinde),sonra sırasıyla akçakoca,alaplı ve karadeniz ereği.burada çadırımızı kurup gece alemlere akıcaz (o biraz zor).sabağın erken saatinde yola devam edicez yine,ilk sırada gökgöl mağarası ve sonra zonguldak ordan bartın ve amasra.burda gerekli yerleri gezdikten sonra ilk durak eski evleri ile meşhur safranbolu,ordan karabük ve gerede,derken bolu,mudurnu ve abant gölü.bu gölde çadırımızı kurucaz yine büyük ihtimalle akşam orda olacağımız için yatıp uyuyucaz.sabah olnca rahat rahat gezeriz artık (24).gerekli yerler gezildikten sonra tekrar akyazı sakarya üzerinde tekirdağ da olucaz.
rotamız da aşağdadır.
hesaplanan km 1200-1300 arasıdır..
![]()
Amasra'da bir gece kalabilirsiniz,yanılıp sadece kordon boyunda takılmayın,Karşıdaki yeni yerleşimdeki manzara doyumsuzdur.Amasra-Safranbolu arası yorucu bir yoldur,tıpkı İğneada yolu gibi.yaz geldi,motorcu yüreğimiz yine şenlendi,gezilerimiz tam gaz sürüyor.
şimdiki turumuz;
faruk59
ilhan yazıcı
özgür sezer
3 motor,3 yürek gece 1 de marşımıza basıp koyulucaz yollara.ist üzerinde sakaryaya varıcaz,kahvaltımızı yaptıktan sonra karasudan devam edicez (sahilden ve karadeniz bitki örtüsü eşliğinde),sonra sırasıyla akçakoca,alaplı ve karadeniz ereği.burada çadırımızı kurup gece alemlere akıcaz (o biraz zor).sabağın erken saatinde yola devam edicez yine,ilk sırada gökgöl mağarası ve sonra zonguldak ordan bartın ve amasra.burda gerekli yerleri gezdikten sonra ilk durak eski evleri ile meşhur safranbolu,ordan karabük ve gerede,derken bolu,mudurnu ve abant gölü.bu gölde çadırımızı kurucaz yine büyük ihtimalle akşam orda olacağımız için yatıp uyuyucaz.sabah olnca rahat rahat gezeriz artık (24).gerekli yerler gezildikten sonra tekrar akyazı sakarya üzerinde tekirdağ da olucaz.
rotamız da aşağdadır.
hesaplanan km 1200-1300 arasıdır..
Bu rotaya Düzce'nin dokuz değirmen köyü'nü de ekleyebilirsiniz,tabii oraya kadar yeşilden bıkkınlık gelmezse.
Harika bir dere,raftingçiler,alabalık tesisleri filan var,ben kış ortasında gidip gezmiştim.
Bu rotaya Düzce'nin dokuz değirmen köyü'nü de ekleyebilirsiniz,tabii oraya kadar yeşilden bıkkınlık gelmezse.
Harika bir dere,raftingçiler,alabalık tesisleri filan var,ben kış ortasında gidip gezmiştim.
zamanımız olursa tabi ki uğrarız,sağol abi önerin için













