Arkadaşlar yarın için saatlerin uymaması dolayısıyla geziyi iptal etmek zorunda kaldık.
Harika bir Güzergah... Kazasız Belasız Canım kardeşim ya.
Yaa Savaş abi nasıl 10 krş yakıyor bu motorlar banada sırrını söyleyin yaa 150cc Motorum 14 Krş u geçiyor.Ne yaptırıyosunuz bu motorlara böyle hakikatten soruyorum söyleyin lütfen beyaa:silent:
Yaa Savaş abi nasıl 10 krş yakıyor bu motorlar banada sırrını söyleyin yaa 150cc Motorum 14 Krş u geçiyor.Ne yaptırıyosunuz bu motorlara böyle hakikatten soruyorum söyleyin lütfen beyaa:silent:
karbürator ayarlarına ve kullanım stiline bağlı.Cruiser motorlar genelde sert kullanımı sevmezler.
Bu gece yola çıkacak abilerime hayırlı yolculuklar.Farınızda yolunuzda açık olsun daima :wiinkk:
sağolasın halil im inşallah kazasız belasız gidip gelcez.
selamunaleyküm
vel aleyküm esselam
da nerden gelir nereye gidersin?
kimsin?
necisin bi bilsek,tanısak![]()