[Tekirdağ - MT]

Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Yaa Savaş abi nasıl 10 krş yakıyor bu motorlar banada sırrını söyleyin yaa 150cc Motorum 14 Krş u geçiyor.Ne yaptırıyosunuz bu motorlara böyle hakikatten soruyorum söyleyin lütfen beyaa:silent:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Yaa Savaş abi nasıl 10 krş yakıyor bu motorlar banada sırrını söyleyin yaa 150cc Motorum 14 Krş u geçiyor.Ne yaptırıyosunuz bu motorlara böyle hakikatten soruyorum söyleyin lütfen beyaa:silent:

olm sen motorunu devirli kullanıyosun normal kullansan 9 kurusta yaktırabilirsin..SAbit Gazla Gİdeceksin hangi uzun yolda motorunu denedinde 14 kuruş yaktıgına karar verdin? Şehir İçinde Kullanıyosun Evlat:p:p Dikkatini Çekerim :wiinkk:
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Bu motor öyle kullanmayı gerektiyo 3 ve 4. viteste devir tutturamadığım zaman 5 te ne kadarda bassam gitmiyo melet :) o yüzden devirli kullanmayı ben istemiyom mötor öyle istiyoo bi gün getiririm kullanırsında görürsün :mrgreen:demedi demee:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaa Savaş abi nasıl 10 krş yakıyor bu motorlar banada sırrını söyleyin yaa 150cc Motorum 14 Krş u geçiyor.Ne yaptırıyosunuz bu motorlara böyle hakikatten soruyorum söyleyin lütfen beyaa:silent:

karbürator ayarlarına ve kullanım stiline bağlı.Cruiser motorlar genelde sert kullanımı sevmezler.
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
karbürator ayarlarına ve kullanım stiline bağlı.Cruiser motorlar genelde sert kullanımı sevmezler.

+1 :cat: ... Güzel Cevap..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:44 PM ----------

halil yanımda simdi ben kullanmayı öğreticem ona :p
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Bu gece yola çıkacak abilerime hayırlı yolculuklar.Farınızda yolunuzda açık olsun daima :wiinkk:
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
74
Arkadaşlar Merhaba Adım Bora AVCILAR daha önce izmirde yaşarken mt izmir ile bir çok geziye katıldım
Şu anda iş sebebi ile çerkezköyleyim e madem tekirdağa bağlıyız kabul ederseniz sizinle gezilere katılmak isterim. şimdilik diyecek birşey bulamıyorum forumlarınızı takip ederek ilk buluşmaya katılmak isterim.
Bu arada çerkezköyde olan arkadaşlar varsa tanışalım tekirdağ buluşmalarına yanlız gaz açmayım :)

Herkeze iyi forumlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
74
hojbulduk beya :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:38 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:37 PM ----------

tanışalım ben hazırım ver soruyu :)
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
22.06.2009 Yeni üye kayıt formu soruları

1-)Aşağıdakilerden hangisi üstteki joshua__ adlı üyenin adıdır?

A-)Şerafettin B-)Hüsamettin C-)Hayrettin D-)Saadettin E-)Keramettin

Soruların devamı gelebilirde gelmeye bilir de :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst