[Tekirdağ - MT]

Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
140
senin canın sağolsun be kardeşim :) ama biz gitçez bu hafta

Yahu gitçez diyonuz da neresi belli değil, saat belli değil nereye gidiyoruz :)

Gidiyormuyuz gitmiyormuyuz yazsaydınız ya şuraya, yeni geldim eve baktım bişi yazmıyor, seni aradım telefonun kapalı nasıl olcak şimdi :)
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
canan ve dikmen arkadaşım yarın saat 10 da kız meslek arkasındaki minibüs durağında buluşuyoruz geçen sefer buluştuğumuz yerde ok? gidelecek yer orda karar vewririz ne diyonuz?
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Arkadaşlar yarın için saatlerin uymaması dolayısıyla geziyi iptal etmek zorunda kaldık.
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Nasıl Bİr Organize Olamamaktır bu ya :p bu Arada MAkinemi Servisten ALdım dün Gece.. Harika Olmuş ustamın eline SAğlık süper yapmış ya. Zıpkın gibi olmuş aynı ilk sıfır aldıgım gibi. İstediğin Uzun YOla gidebilirsin ARtık dedi. Harika yapmış adam ya..
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
140
Evet süper bir organize olamama durumu yaşıyoruz. Sabah sabah belki son bir haber vardır diye kalkıp baktım ama bir cacık yok :)

Bu şartlar altında sanırım gitmiyoruz demekten başka birşey kalmadı :)
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
babalar günü diye gitmediniz heralde, e tabi by star olmayınca böyle oluyo :silent: haftaya en iyisi çınarcığa yampak lazım organizasyonu anladın sen özer :cat:
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Nasıl Bİr Organize Olamamaktır bu ya :p bu Arada MAkinemi Servisten ALdım dün Gece.. Harika Olmuş ustamın eline SAğlık süper yapmış ya. Zıpkın gibi olmuş aynı ilk sıfır aldıgım gibi. İstediğin Uzun YOla gidebilirsin ARtık dedi. Harika yapmış adam ya..



Şimdi sen mötoru satmaktanda vazgeçtim mi diyorsun :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zaman konusunda darlık yüzünden organize olamadık,
Başka sefere.
Bu arada dün ani bir kararla İğneadaya gittik,geldik,Geçen Hafta Özer'le Yamaha Sülo'nun yaptığı gibi.
Ömer paletlerini de alıp gelmişti ama Karadeniz arkadaşın standartlarına küçük geldi,ne de olsa bir iç deniz sonuçta:)Girmedi.Yolun sonuna doğru bizi Jandarma çevirdi.En çok Ömer'le uğraştılar,bi alaka bi alaka sormayın:)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
22-23-24 haziran 2009 batı karadeniz ve marmara turu

yaz geldi,motorcu yüreğimiz yine şenlendi,gezilerimiz tam gaz sürüyor.
şimdiki turumuz;
faruk59
ilhan yazıcı
özgür sezer
3 motor,3 yürek gece 1 de marşımıza basıp koyulucaz yollara.ist üzerinde sakaryaya varıcaz,kahvaltımızı yaptıktan sonra karasudan devam edicez (sahilden ve karadeniz bitki örtüsü eşliğinde),sonra sırasıyla akçakoca,alaplı ve karadeniz ereği.burada çadırımızı kurup gece alemlere akıcaz (o biraz zor).sabağın erken saatinde yola devam edicez yine,ilk sırada gökgöl mağarası ve sonra zonguldak ordan bartın ve amasra.burda gerekli yerleri gezdikten sonra ilk durak eski evleri ile meşhur safranbolu,ordan karabük ve gerede,derken bolu,mudurnu ve abant gölü.bu gölde çadırımızı kurucaz yine büyük ihtimalle akşam orda olacağımız için yatıp uyuyucaz.sabah olnca rahat rahat gezeriz artık (24).gerekli yerler gezildikten sonra tekrar akyazı sakarya üzerinde tekirdağ da olucaz.
rotamız da aşağdadır.


hesaplanan km 1200-1300 arasıdır..


 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaz geldi,motorcu yüreğimiz yine şenlendi,gezilerimiz tam gaz sürüyor.
şimdiki turumuz;
faruk59
ilhan yazıcı
özgür sezer
3 motor,3 yürek gece 1 de marşımıza basıp koyulucaz yollara.ist üzerinde sakaryaya varıcaz,kahvaltımızı yaptıktan sonra karasudan devam edicez (sahilden ve karadeniz bitki örtüsü eşliğinde),sonra sırasıyla akçakoca,alaplı ve karadeniz ereği.burada çadırımızı kurup gece alemlere akıcaz (o biraz zor).sabağın erken saatinde yola devam edicez yine,ilk sırada gökgöl mağarası ve sonra zonguldak ordan bartın ve amasra.burda gerekli yerleri gezdikten sonra ilk durak eski evleri ile meşhur safranbolu,ordan karabük ve gerede,derken bolu,mudurnu ve abant gölü.bu gölde çadırımızı kurucaz yine büyük ihtimalle akşam orda olacağımız için yatıp uyuyucaz.sabah olnca rahat rahat gezeriz artık (24).gerekli yerler gezildikten sonra tekrar akyazı sakarya üzerinde tekirdağ da olucaz.
rotamız da aşağdadır.

hesaplanan km 1200-1300 arasıdır..
Amasra'da bir gece kalabilirsiniz,yanılıp sadece kordon boyunda takılmayın,Karşıdaki yeni yerleşimdeki manzara doyumsuzdur.Amasra-Safranbolu arası yorucu bir yoldur,tıpkı İğneada yolu gibi.
Bu rotaya Düzce'nin dokuz değirmen köyü'nü de ekleyebilirsiniz,tabii oraya kadar yeşilden bıkkınlık gelmezse.
Harika bir dere,raftingçiler,alabalık tesisleri filan var,ben kış ortasında gidip gezmiştim.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
bu gün biraz işlerim var,gece 1 de yola çıkıcaz zaaten pek yormak istemiyorum kendimi,geldikten sonra istedğin zaman gideriz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:22 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:20 PM ----------

Bu rotaya Düzce'nin dokuz değirmen köyü'nü de ekleyebilirsiniz,tabii oraya kadar yeşilden bıkkınlık gelmezse.
Harika bir dere,raftingçiler,alabalık tesisleri filan var,ben kış ortasında gidip gezmiştim.

zamanımız olursa tabi ki uğrarız,sağol abi önerin için
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Trakya'da mator derler,motora.
Dün verdiğimiz ani bir kararla saat 14.00 e marşa bastık,21.40 ta geri döndük
Matorcular;Timur,Savaş,Ömer
Matorlar: 2 Roadstar ve 1 F650Gs
Rota :Çorlu,Velimeşe,Yanıkağıl,Saray,Vize,Demirköy,İğneada,Beğendik Köyü
Toplam km:300,yolda kaybolan Ömer 305 km yaptı.


aslı Manyetik ama yazdıkları "MANYATIK"alan hatırası;
Gerçekte manyetik alan filan yok,Dağlarda ine çıka neresi yokuş,neresi iniş insan şaştığından göz yanılmasını yıllar önce Uğur Dündar ballandıra ballandıra anlatınca bu sıradan olayı "efendim orada manyetik alan var,arabaları yukarı doğru çekiyo" filan dendi.Yolun ortasına su terazisini koyunca gerçek anlaşılıyor
"Manyatik alan" ama biz akıllı sayıyoruz kendimizi yine de:)




İğneada'ya gidene kadar F650Gs in sis lambaları sarsıntıda gevşemiş,ve bir tanesi düşmüş:Tanesi 1 Euro olan civata yerine nalburdan aldığım 10 kuruşluk demir bir civata taktıktan sonra Beğendik istikametine devam ettik.
İğneada çıkışında Jandarma ekibi durdurdu,Ömer'e bir alaka,bir alaka sormayın:)
bize de kask taktığımız için ayrıca teşekkür ettiler.
Beğendik köyünde harika bir Karadeniz kumsalındayım.

Arkada görülen köy Bulgaristan'ın Rezova Köyü,

Ne kadar yakın değil mi?
Biz fotoğrafları yaklaşık 1,5 km den çektik,ama Türk sınırı ile arasında sadece bir dere var,derenin bir yakasında Beğendik köyü,öbür yakasında Rezova köyü,
Sınırda bir askeri birlik var,izin alındığında dereye kadar inip,karşı kıyıda mangalda pişen domuz pirzolalarının kokusu bile duyulabilir.





Köydeki yapıların güzelliğine özellikle dikkat ediniz,Trakya'nın sınır köyleri,ıssız,düzensiz,sürekli göç verdiği için nüfusu azalan ve bakımsız köyler olduğu halde karşısı son derece medeni bir görünüm içinde,altı çizili olan yer köyün kilisesi muhtemelen.


işte orası Avrupa Birliği:)
[img=http://img146.imageshack.us/img146/8117/pict00331.jpg]

[img=http://img146.imageshack.us/img146/8117/pict00331.jpg]
fotoğrafları çektiğimiz kumsal böyle bir yer işte:



ileride tepenin üzerindeki çardağa dikkat

çardağı boş bulabilirseniz,doyumsuz bir manzara eşliğinde akşam yemeği yiyebilirsiniz.

sahildeki seksi irkek ömersirin:)

depoları fulleme zamanı:)

dönüşte yaptığımız hesaba göre
Roadstar'lar km de 10 kuruş,F 650 10,8 kuruş yaktı.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:49 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:39 PM ----------

bugün saat 10 itibariyle telefonum tarih oldu,yenisini alana kadar ulaşamayacaksınız haberiniz olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst