- Katılım
- 11 Ara 2007
- Mesajlar
- 2,658
Öss Sınavına gidiyorum benim için dua edin:rendeer:
haydi hayırlısı olsun.. İnşallah Başarılı ve Güzel bir şekilde geçer sınavın.. Allah Herkese Niyet ettiği Tüm Başarıları getirir İnşallah. Amin.
Öss Sınavına gidiyorum benim için dua edin:rendeer:
Yakışmış demeden geçemedim inanki çok değiştirmiş motoru :cat:
Şu DAkika İtibari ile NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ Kimya BÖlümü Mezunuyum) Holey
Kendim İStedim Kendim Gİrdim Kendim Başardım.. Hepsini Kendim Yaptım Şimdi Sıra 12 TEmmuzda Gİreceğim DİKEY GEÇİŞ Sınavında ve Ondan sonrada MÜhendislikte
) Adım Adım İLerliyorum Harika Bİ DUygu bu
![]()
2. el motor kim almak isterse Savaş abiden alsın. Valla motorlarına gözü gibi bakıyor. Ben binmeye kıyamıyorum valla
Savaş abi BMW gerçekten bir numara olmuş. Sen motor üzerine bir modifikasyon dükkanıda aç eniyisi![]()
sat bana motorunu geri alırken taNIYAMAZSIN
![]()
savaş abi motor çok güzel olmuşta gezmek lazım onunlayaaa garajda durcak olduktan sonra neyleyim DÜNYAYIvalla tam 300 km dün ben bişey demicem özer kardeşim anlatsın
BMW ye inat değil,Touratech'e inat benimkiÇantanın üzerindeki yazı çok hoşuma gitti yanlızİnadına Tech- İnadına BMW yazmak lazım aslında
![]()
BMW ye inat değil,Touratech'e inat benimki
Touratech çantalar 2.000 Tl neredeyse
bi akşam buluşalımda görelim şu çantaları abi resimlerden güzelmi