[Tekirdağ - MT]

Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Olay nedir burası baya karışmış beya :mrgreen:

ya mont arıyorum.Nereden alayım bu civarlardan almaya kalksam nereden alırım deneyip görmeden internet almak istemiyorum açıkçası.Bana yardımcı olun lütfen.:rendeer:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Valla 60-70 le geldik sürekli. Şöyle 90 la gidip fermuar dizilimi yapamadık birtürlü. Bazı arkadaşlar çok geride kaldı. Ben en öne geçip 90 da hızı sabitlemiştim ama baktım arkadan gelen yok bu işten vazgeçip en arkaya geçtim. Hiç olmazsa en arkadan gelen yolda kalmasın diye onu takip ettim.
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
ilhan akşama tekirdağa gidiyoz dimi gelmek isteyen çorlu gurubundan arkadaşlar 1930 da tekirdağ çıkışı OPET BENZİN İSTASYONUNDA OLSUNLAR
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Valla 60-70 le geldik sürekli. Şöyle 90 la gidip fermuar dizilimi yapamadık birtürlü. Bazı arkadaşlar çok geride kaldı. Ben en öne geçip 90 da hızı sabitlemiştim ama baktım arkadan gelen yok bu işten vazgeçip en arkaya geçtim. Hiç olmazsa en arkadan gelen yolda kalmasın diye onu takip ettim.

Bence grup sürüşü olayına bir standart getirmemiz lazım. Birbirimiz ile konuşmadan kimse bilemez ki 90 km/saat sabir hızda fermuar dizilimi gidileceğini :pr:. Konuşursak olur ama :queen:

Öyle değil mi Sülüman?

Bu arada bu akşam dolaplar bitiyor inşallah :cherry:
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
bende yokum abi , akşam dedim sana gidelim diye ben gittim faruk ve detayin meşgullerdi herhalde akşam, festival başlamış bu arada çok kalaba walla başka zaman görüşmek üzere.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
bende yokum abi , akşam dedim sana gidelim diye ben gittim faruk ve detayin meşgullerdi herhalde akşam, festival başlamış bu arada çok kalaba walla başka zaman görüşmek üzere.

Wallah ilhanım aramışın ama duymadım konser alanındaydım sonradan farkettim aradığını ama geç olmuştu rahatsız etmek istemedim dağa sonra by_Star özerle buluştum saat 02:00 e kadar birlikteydik ....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Wallah ilhanım aramışın ama duymadım konser alanındaydım sonradan farkettim aradığını ama geç olmuştu rahatsız etmek istemedim dağa sonra by_Star özerle buluştum saat 02:00 e kadar birlikteydik ....

İyi eğlenmişsinizdir umarım.
Amma heves ettiydim be.
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
günaydın herkese bu pazar 14 haziranda yani...Lüleburgaz grubunun iğneada gezisi var işte Linki Bi ORganize olalım biliyorsunuz bizim organizasyonumuza gelmişlerdi şimdi sıra bizde :)

http://www.motosiklet.net/forum/etk...iran-pazar-igneada-pabucdere-gezimiz-var.html

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:03 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:31 AM ----------

Bu arada Teker Dönüş SAati AÇıkçası erken benim için Çünkü Saat 13.de düğün var bizim işçinin ona katılmam lazım.

ayın 19 undada Sakarya motosiklet Festivali varmış.. Geçenlerde Çan GEzisinde Beraber olduğumuz dilaver abi; Bizleride DAvet etti..
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Üzgünüm bugün hasta ziyareti için İstanbula gidiyorum. Bütün haftasonu İstanbul da olacağım.
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
140
Çorlu grubundan katılım olursa ben de Marmara Ereğlisi tek kişilik grubundan (Artçı ile 2 kişi oluyoruz :p ) katılmaya çalışırım :p
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
gezi

çok üzgünüm keşke cumartesi olsaydı pazar sat 12 30 da sünnet konvoyunda olmam lazım teker dönüş sati uymuyor:pr:
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
Wallah ilhanım aramışın ama duymadım konser alanındaydım sonradan farkettim aradığını ama geç olmuştu rahatsız etmek istemedim dağa sonra by_Star özerle buluştum saat 02:00 e kadar birlikteydik ....

keşke arasaydın bende 23:30 a kadar arkadaşın dükanna takıldım tekirdağda baktım ses yok bastım geldim. hafta sonu ben yokum yoğun iş var cumartesi pazar işteyim iyi eğlenceler sizlere:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:15 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:13 PM ----------

İyi eğlenmişsinizdir umarım.
Amma heves ettiydim be.

bu arada savaş abi seninle de tanışmak kısmet olmadı bi türlü.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu arada savaş abi seninle de tanışmak kısmet olmadı bi türlü.
elbet bir gün olur,merak etme,benimle tanışmadığın her gün senin hayrınadır:)
ama hala omersirin ile tanışmadıysan çok şey kaçırmışsın demektir
o da şöyle bir şahsiyet:)

 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Şu DAkika İtibari ile NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ Kimya BÖlümü Mezunuyum :)) Holey:) Kendim İStedim Kendim Gİrdim Kendim Başardım.. Hepsini Kendim Yaptım Şimdi Sıra 12 TEmmuzda Gİreceğim DİKEY GEÇİŞ Sınavında ve Ondan sonrada MÜhendislikte :)) Adım Adım İLerliyorum Harika Bİ DUygu bu :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Şu DAkika İtibari ile NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ Kimya BÖlümü Mezunuyum :)) Holey:) Kendim İStedim Kendim Gİrdim Kendim Başardım.. Hepsini Kendim Yaptım Şimdi Sıra 12 TEmmuzda Gİreceğim DİKEY GEÇİŞ Sınavında ve Ondan sonrada MÜhendislikte :)) Adım Adım İLerliyorum Harika Bİ DUygu bu :)

tebrikler...Allah tamamına erdirsin Özer Kardeş...:rendeer:ne yaparsan kendine geleceğine yapıyorsun sonuna kadar devam kanka...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şu DAkika İtibari ile NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ Kimya BÖlümü Mezunuyum :)) Holey:) Kendim İStedim Kendim Gİrdim Kendim Başardım.. Hepsini Kendim Yaptım Şimdi Sıra 12 TEmmuzda Gİreceğim DİKEY GEÇİŞ Sınavında ve Ondan sonrada MÜhendislikte :)) Adım Adım İLerliyorum Harika Bİ DUygu bu :)
Yürü be koçummm kim tutar seni,bu yollar sana kısa gelir:)
Helal olsun kardeşime
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Şu DAkika İtibari ile NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ Kimya BÖlümü Mezunuyum :)) Holey:) Kendim İStedim Kendim Gİrdim Kendim Başardım.. Hepsini Kendim Yaptım Şimdi Sıra 12 TEmmuzda Gİreceğim DİKEY GEÇİŞ Sınavında ve Ondan sonrada MÜhendislikte :)) Adım Adım İLerliyorum Harika Bİ DUygu bu :)

hayırlısı olsun abi bende liseyi bitirdim:queen:Karne aldım diyemiyorum daha çok utanııyorum resmen pazar günkü sınav herşeyi belirleyecek benim için dua edin abilerim :salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:52 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:49 PM ----------

Bu aradada artık seninle Özer abi daha seviyeli konuşmamız lazım nede olsa karsımızda geleceğin mühendisi duruyor :p
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
elbet bir gün olur,merak etme,benimle tanışmadığın her gün senin hayrınadır:)
ama hala omersirin ile tanışmadıysan çok şey kaçırmışsın demektir
o da şöyle bir şahsiyet:)


ÖYLE DEDİYSEN ÖYLE OLSUN ABİ.

özer bey başarılarının devamını dilerim

halil ihsan sana da başarılar ne ektiysen onuda bicersin, unutma sınav herşey değildir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst