[Tekirdağ - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İğneada'ya gidemedim ama motorumun başından da ayrılamadım,
şöyle bir çanta seti yaptım



 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
2. el motor kim almak isterse Savaş abiden alsın. Valla motorlarına gözü gibi bakıyor. Ben binmeye kıyamıyorum valla :)

Savaş abi BMW gerçekten bir numara olmuş. Sen motor üzerine bir modifikasyon dükkanıda aç eniyisi :)
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Şu DAkika İtibari ile NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ Kimya BÖlümü Mezunuyum :)) Holey:) Kendim İStedim Kendim Gİrdim Kendim Başardım.. Hepsini Kendim Yaptım Şimdi Sıra 12 TEmmuzda Gİreceğim DİKEY GEÇİŞ Sınavında ve Ondan sonrada MÜhendislikte :)) Adım Adım İLerliyorum Harika Bİ DUygu bu :)

Tebrik ederim, inşallah devamını da getirirsin. Derslerde desteğe ihtiyacın olursa ben buradayım :bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:21 PM ----------

Çantalar gerçekten çok yakışmış.
Bugün ben de bütün gün motorla uğraştım, çantalarımı en sonunda taktım. Çok kaliteli değiller (motoru alırken eşantiyon gibi gelmişti), o yüzden biraz modifikasyona ihtiyaç vardı ama bitti çok şükür.
Süleyman, anneanne nasıl oldu?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2. el motor kim almak isterse Savaş abiden alsın. Valla motorlarına gözü gibi bakıyor. Ben binmeye kıyamıyorum valla :)

Savaş abi BMW gerçekten bir numara olmuş. Sen motor üzerine bir modifikasyon dükkanıda aç eniyisi :)

sat bana motorunu geri alırken taNIYAMAZSIN
:p
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
savaş abi motor çok güzel olmuşta gezmek lazım onunlayaaa garajda durcak olduktan sonra neyleyim DÜNYAYI:) valla tam 300 km dün ben bişey demicem özer kardeşim anlatsın
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Çantanın üzerindeki yazı çok hoşuma gitti yanlız :) İnadına Tech- İnadına BMW yazmak lazım aslında :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
savaş abi motor çok güzel olmuşta gezmek lazım onunlayaaa garajda durcak olduktan sonra neyleyim DÜNYAYI:) valla tam 300 km dün ben bişey demicem özer kardeşim anlatsın

Hastamız olduğu için ayrılamadım Çorlu'dan.
Yoksa İğneada'yı geçen yıldan beri sayıklıyorum ben.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:04 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:04 AM ----------

Çantanın üzerindeki yazı çok hoşuma gitti yanlız :) İnadına Tech- İnadına BMW yazmak lazım aslında :)
BMW ye inat değil,Touratech'e inat benimki
Touratech çantalar 2.000 Tl neredeyse
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
140
Açıkçası çanta üzerindeki yazıya ben de takılmıştım :D

Güzel olmuş çantalar :)
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
hahahaha kötü haber çabuk yayılır onu espiri olarak söyleyen kırmızı yanaklı kardeşim varya ismi lazım değil ama baş harfi (ö) acaba o andaki hali nasılmış acaba biliyormuuuuuuuu:)
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
ne resmi ya biz orda ölüyoduk koyun can derdinde kasap et derdinde bi kerem onlar manda değil inekti:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst