[Tekirdağ - MT]

Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
OK, Yeni Sanayi Opet demek istemiştim ben de.
Saat 20:00 geçse 19:30 da olabilir, ben sadece önermiştim. Ya da 19:30 da hareket ederiz oradan, ama herkes erken gelmeye çalışır.:)
Bu arada Süleyman, bence gelmelisin, kaytarmak yok, lütfen!!!

Bora ile de konuştum az önce, köye gitmiş mutfak montajına. Malzeme belki akşama gelebilir dedi, yani bugün de alamyız dolapları.:pr:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Boranın dükkana gidicem elime bir pet şişe içinde benzinle ucuna da bir bez bağlıyacam. Yakarım ulen sermayeni dicem :) Ne gelmez malzemeymiş bu yaw eheuhe.
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Boranın dükkana gidicem elime bir pet şişe içinde benzinle ucuna da bir bez bağlıyacam. Yakarım ulen sermayeni dicem :) Ne gelmez malzemeymiş bu yaw eheuhe.

Haklısın Süleyman,elimde malzeme var diyor ama kalitesiz. İyi kalite için beklemeniz lazım diyor. Ne yapalım, bekleyeceğiz.
Bu arada akşam geliyorsun ve hep beraber gidiyoruz. Sohbetimizi yapıp, çayımızı içiyoruz. Yatıdan önce de döneceğimiz için akrabalarını da görebilirsin döndüğünde, değil mi arkadaşlar?

Bu arada kimler geliyor şimdi?

1- Ben
2- Savaş Abi,
3- Süleyman
4- Yamaha Süleyman
5- Özer
6- Faruk
.
.
.
.
Devamı var değil mi?
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
1- Ben
2- Savaş Abi,
3- Süleyman
4- Yamaha Süleyman
5- Özer
6- Faruk
7- Orhan
.
.
.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Abi beni listeden çıkarın. İstanbul dan halam ve babannem gelmiş. Onları ekip de gelmem pek mümkün görünmüyor.
 
Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
39
Arkadaşlar bir ricam olacak yenice sahiline yakın olan varmı acaba ? burada sörf takımı satan bir yer varmış.Yalovadaki bir motorcu arkadaşımıza ((windsurf)) takım olarak lazımmış.Fiyat almamız mümkün olurmu acaba ?? Öğrenebilirsek mükemmel olur olsada olmasada şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
ya abilerim şöyle ani planlar yapmayın lütfen, en az 2 gün öncesinden yazarsanız daha iyi olur bence, ne oldu gelemedik işte:farao:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gittik,geldik eregli 15 dakka:)
Gündüz gibiydi yollar:)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Neden acaba gündüz gibiydi abi :)

Bizim kapı önünde kına gecesi yapıcaz abi bu arada sen motoru getirde aydınlatmandan yararlanalım :)

Kısa olmasına rağmen çok güzel bir geceydi. Rahat rahat gidip rahat rahat geldik.
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
benim aklım ala motorda :( Sizden Sonra Farukla epeybi Kritik Ettik.. SAvaş Abi; Ben Sizin Seymen Yolundan gideceğinizi bilmyordrum diğer yoldan gidersiniz sanıyordum. o yüzden bi yerde durarız konusuruz demiştim .
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Günaydın Millet,
Kısa da olsa güzel vakit geçirdik.
Bu arada Savaş Abi, bir ara bir sellektör attın, beni de emniyet şeridine attın :p
Özellikle dönüş çok güzeldi, kalabalıktık bayağı.
Herkesin uygun olduğu bir zamanda hafta sonu uzun bir gezi (Büyük Mandıra meselaaa) yapalım.
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
inşallah abi adamları youtubeye verelimde meşhur olsun büyük mandıra beldesi (başlık)AKROBOSİ MOTOSİKLETÇİLERİ:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim aklım ala motorda :( Sizden Sonra Farukla epeybi Kritik Ettik.. SAvaş Abi; Ben Sizin Seymen Yolundan gideceğinizi bilmyordrum diğer yoldan gidersiniz sanıyordum. o yüzden bi yerde durarız konusuruz demiştim .

Ben sana lahana turşusu getireyim bi kavanoz,hiç değilse tansiyonun düşmez,para almam kardeşimden[/SIZE][/SIZE]:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:24 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:21 PM ----------

Günaydın Millet,
Kısa da olsa güzel vakit geçirdik.
Bu arada Savaş Abi, bir ara bir sellektör attın, beni de emniyet şeridine attın :p
Özellikle dönüş çok güzeldi, kalabalıktık bayağı.
Herkesin uygun olduğu bir zamanda hafta sonu uzun bir gezi (Büyük Mandıra meselaaa) yapalım.
"türbe mumu gibi gidiyorsunuz önümden,
yolu bulamazsınız
çekilin de yolu aydınlatayım" diye selektör attım:)
sizin motorlara da bi Hella dopingi yapsın Aydın Usta,gece motor kullandığınızı anlayın

:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:40 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:24 PM ----------

inşallah abi adamları youtubeye verelimde meşhur olsun büyük mandıra beldesi (başlık)AKROBOSİ MOTOSİKLETÇİLERİ:)
sen asıl bizi çekseydin Ereğli dönüşü.
Grup sürüşünün yüz karasıydık
Böyle devam edersek birbirimizle ve asfaltla kaynaşmamız an meselesi.Bu konu üzerine eğilmemiz gerek.
:pale::pale::pale::pale::pale:
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
haklısın

[sıze="3"]ben sana lahana turşusu getireyim bi kavanoz,hiç değilse tansiyonun düşmez,para almam kardeşimden[/sıze][/sıze][/sıze]:p

[sıze=1]---------- mesaj ekleme zamanı: 21:24 pm ---------- ilk mesajı ekleme zamanı 21:21 pm ----------[/sıze]


[sıze="2"]"türbe mumu gibi gidiyorsunuz önümden,
yolu bulamazsınız
çekilin de yolu aydınlatayım" diye selektör attım:)
sizin motorlara da bi hella dopingi yapsın aydın usta,gece motor kullandığınızı anlayın
[/sıze]
:cat:

[sıze=1]---------- mesaj ekleme zamanı: 21:40 pm ---------- ilk mesajı ekleme zamanı 21:24 pm ----------[/sıze]


[sıze="3"]sen asıl bizi çekseydin ereğli dönüşü.
Grup sürüşünün yüz karasıydık
böyle devam edersek birbirimizle ve asfaltla kaynaşmamız an meselesi.bu konu üzerine eğilmemiz gerek.
:pale::pale::pale::pale::pale:
[/sıze]

haklısın abi bende şaşırdım tüm yolu zaptettik ve çokta yavaş geldik
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haklısın abi bende şaşırdım tüm yolu zaptettik ve çokta yavaş geldik

bana kastınız vardı di mi?
vites bir-iki,bir-iki
Eve vardığımda sabah ezanı okunacaktı nerdeyse
bi dahaki sefere Mobylette alıp katılacağım bu konvoya:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst