[Tekirdağ - MT]

Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
NEden Son Zamanlarda Gezilere Katılım yapmıyorsunuz arkadaşlar Çorlu Grubu? Tekirdağ Merkezdeki arkadaşlar GEldiler fakat sizleri Nede Göremiyoruz ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
NEden Son Zamanlarda Gezilere Katılım yapmıyorsunuz arkadaşlar Çorlu Grubu? Tekirdağ Merkezdeki arkadaşlar GEldiler fakat sizleri Nede Göremiyoruz ?
Hakkaten yav,
Çorlu grubu nerdesiniz?
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Bilmem...

Neredeler ???

Süleymaaann, nereye kayboldunnn bakayımm???
Şaka bir yana havaların ısınması ile her hafta sonu dışarı çıkmak mümkün olmuyor motorla çünkü ev halkına da zaman ayırmak gerekiyor. Dolayısı ile uzun soluklu geziler yerine 2-3 saatlik bir buluşma-tanışma-kaynaşma toplantısı/gezisi :cherry: yapılabilir. Hatta hafta içi bile yapılabilir. Şahsen ben henüz forumdaki herkesle tanışmadım.
Ne dersiniz?
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Süleymaaann, nereye kayboldunnn bakayımm???
Şaka bir yana havaların ısınması ile her hafta sonu dışarı çıkmak mümkün olmuyor motorla çünkü ev halkına da zaman ayırmak gerekiyor. Dolayısı ile uzun soluklu geziler yerine 2-3 saatlik bir buluşma-tanışma-kaynaşma toplantısı/gezisi :cherry: yapılabilir. Hatta hafta içi bile yapılabilir. Şahsen ben henüz forumdaki herkesle tanışmadım.
Ne dersiniz?

Evet abi haklısın. Bir akşam tanışma toplantısı yapalım.
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Yeni arkadaşlar katıldıkça tanışılması gerekir bence. Mesela ben çoğu kişi ile henüz tanışmadım :( :)
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
yahu fotolarda hiç gözükmüyorum bi daha gelmem geziye meziye....... şaka şaka işten fırsat buldukça katılırım :cat: çorlulu abilerim nerde ve ne zaman toplanıyoz bilgilendirin bizi.
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
516
slm abilerim nasılsınız uzun süredir giremiyorum net te arıza vardı en sonunda oldu yyoksa yarın kapatrıyodum neti.ee nasılsınız geziler falan sırtköy ereğli burgaz tekirdağ sülayman abi anlattı bişeyler ii geziyonuz e
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
slm abilerim nasılsınız uzun süredir giremiyorum net te arıza vardı en sonunda oldu yyoksa yarın kapatrıyodum neti.ee nasılsınız geziler falan sırtköy ereğli burgaz tekirdağ sülayman abi anlattı bişeyler ii geziyonuz e

willy nasılsın kardeşim ayağım uğurlu geldi bak olmuş nettin:wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çorlu grubu

Çorlu grubu olarak Hafta içi bir akşam üstü Ereğli'de iskele kahvesinde toplanabiliriz.
Muratlı ve Tekirdağ Grubu da davetlimizdir.
Perşembe veya Cuma günü olabilir
Zaman fakiri bir adamın foruma giriş saatine bakar mısınız?

Çorlu grubu - Bugün, 07:05 AM
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Çorlu grubu olarak Hafta içi bir akşam üstü Ereğli'de iskele kahvesinde toplanabiliriz.
Muratlı ve Tekirdağ Grubu da davetlimizdir.
Perşembe veya Cuma günü olabilir
Zaman fakiri bir adamın foruma giriş saatine bakar mısınız?

:mrgreen::mrgreen: Hersey İyide şu son Zaman Fakiri Tabirine Bittim abi.

Biz bu aksamüstü ereğliye GElicez.. SAna Bahsettiğim Gs 500 orada suanda. Bu aksam Gelip bakıcaz. İstersen görüşürüz sizinlede abi. saat 8 gibi orada oluruz farukla

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:32 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:30 AM ----------

Bilmem...

Neredeler ???

Sen Corludan Değil misin Bre Sülman Aga :p NE Üstüne Alınmıyısın :queen: Taşlar sana Gelio Sana:cyclopsan
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
140
Günaydın arkadaşlar, haftasonu olayını kaçırdım maalesef :) Açıkçası foruma giremediğimden haberim de yoktu, gerçi olsa da pek vaktim yoktu :)

Yalnız pazar günü güzeldi, ereğli de sahilde arkadaşın evini toparlarken telefon çaldı, baktım yamahasülo :queen:

İçerisi gürültülü diye balkona çıktım aşağı bakara telefonla konuşuyorum ama meğersem onlarda benim motorun yanından bana bakıyorlarmış :queen:

Ben birisi benim motora hamle yapana kadar farketmedim onları :queen:

Geziden dönerken Ereğli'ye uğramışlar köfte yemeye sahilde gezerken de benim motoru görmüşler :queen:

Sonra çok güldüm kendi halime :queen:

Not: Bu arada geçen sefer geldiğinizde terör estiren polis arkadaşı duyduğumuz kadarıyla masabaşı işe almışlar, ilgililere duyrulur :p
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen::mrgreen: Hersey İyide şu son Zaman Fakiri Tabirine Bittim abi.

Biz bu aksamüstü ereğliye GElicez.. SAna Bahsettiğim Gs 500 orada suanda. Bu aksam Gelip bakıcaz. İstersen görüşürüz sizinlede abi. saat 8 gibi orada oluruz farukla

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:32 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:30 AM ----------



Sen Corludan Değil Bre Sülman Aga :p NE Üstüne Alınmıyısın :queen: Taşlar sana Gelio Sana:cyclopsan
Akşama gelebilirim bir aksilik olmazsa.
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Günaydın,
Bu akşam için ben de uygunum (son anda bir aksilik çıkmaz ise).
Saat ve buluşma yeri belirleyelim derim. Saat 20:00 de Opet uygun mudur?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çorlu çıkışı opetmi canan tekirdağ yolu üzerimi ? yoksa orionun ordakimi

Yeni sanayi yanındaki Opet'te buluşulabilir

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:53 PM ----------

Günaydın,
Bu akşam için ben de uygunum (son anda bir aksilik çıkmaz ise).
Saat ve buluşma yeri belirleyelim derim. Saat 20:00 de Opet uygun mudur?

Bence daha erken gidelim Ereğli'ye.
18.00-18.30-daha uygun gibi
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Benim bu akşam gelme durumum yok. Akrabalarım gelmiş anneme onları ziyarete gidecegim.

Savaş abi 18:00 Canan abiye pek uyacağını sanmıyorum çünki o saatte zaten o da işten çıkıyor. Bence siz yine saati 20:00 gibi düşünün.

Fırsatını bulabilirsem sizi yolcu etmeye gelebilirim.


Bu arada Canan abi şu Bora ile görüştün mü ? Ne olacak akşama dükkanına uğrayacakmıyız ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst