- Katılım
- 24 Nis 2008
- Mesajlar
- 693
kardeşim kızımı gezdirmeye çıktık geç kaldım sonrada yarın giderim dedim be gülüm yarın görüşürüz
Abi Bugün EKsiksiz Gelmeye calısın Cok Kalaba Olacağız.. GÖrünmemiz Lazım FArk Edilmemiz Lazım.. Çorlu Grubu Sizi Kastediyorum abiler![]()
Metehan abierde GEliyorlarGültekin Abilerle... İyi Bir Organizasyon Olacak Fakat YOrucu Olacak Biraz
![]()
Abi atarsınız o yorgunluğu siz.:cat:
sen neden gelmiyosun korkut abi.
çorlu uyuyo galiba:mrgreen:
çorlu uyuyo galiba:mrgreen:
sen uyumuyosan sorun yok ilhan ......come here![]()
Çalışıyorum bugün malesefr:Bizimkilerin kahvaltısınada gidemedim bugün .Sapancaya gidecekmisiniz ayın yirmisinde.:cat:
Bu gelenler bilir yemek anı



Megaloman39 abi o nasıl bi sestir öyle taramalı tüfek gibi, video da iyiymiş bu arada, halilihsan kardeşim seninde şansın yok kırk yılın başında bi katıldın zaten ondada aksilik seni buldu sağlık olsun kaza bela yokya en iyisi o