[Tekirdağ - MT]

Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
kardeşim kızımı gezdirmeye çıktık geç kaldım sonrada yarın giderim dedim be gülüm yarın görüşürüz
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Abi Bugün EKsiksiz Gelmeye calısın Cok Kalaba Olacağız.. GÖrünmemiz Lazım FArk Edilmemiz Lazım.. Çorlu Grubu Sizi Kastediyorum abiler :)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Metehan abierde GEliyorlar:) Gültekin Abilerle... İyi Bir Organizasyon Olacak Fakat YOrucu Olacak Biraz :)
 
Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
39
Sevgili özer kardeşim hem tebrik hemde çok teşekkür.Herşey çok güzeldi arkadaşlar özellikle o fiyata o yemekler :cherry: orada bulunan tüm arkadaşlarıma selamlar saygılar.Bağlantıyı koparmayalım inşaallah.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Daha yeni geldim sağ salim.Benim Gaz kolu koptu gaz teli elimde geldim zar zor.Toplu fotoğraflar yokum ona üzüldüm başka bir değil :) Özer abiye bende teşekkür ediyorum Çok güzel organizasyondu arada bağlantıyı kopardık ama olsun olacak o kadar :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:02 PM ----------

Megaloman39 Abi senin egzost sesin harikaydı vallah Hala kulağımda Çınlıyor.Birde o jinlun sahibi abimiz sağolsun bizde kafa bırakmadı:queen:
 
Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
39
Amman halil ihsan geçmiş olsun abicim.Allah ciddi aksilikten arızadan kazadan beladan sakınsın inşaallah.Bu arada ses olayı hiç fena değildi :cherry: Hani arkadaşların zamanı olsaydı sahile çay sigarayda gelseydik dahada güzel olacaktı ama.Arkadaslarla gelip onları işleri var diye yanlız göndermek hoş olmazdı.Bir dahaki sefere inşaallah :) resimleride fırsat buldukça atıcam. Bu gelenler bilir yemek anı
Bir kez daha teşekkürler kalite organizasyondan dolayı arkadaşlar.Şehir turu kamera görüntülerini atmayıda becerebilirsem en kısa zamanda onuda atıcam inşaallah herkese saygılar.BUDA BİR ADET VİDEO ARKADAŞLARIM İnşaallah olmuştur :) 1-) http://img190.imageshack.us/my.php?image=video0001g.mp4 2-) http://img190.imageshack.us/my.php?image=video0003t.mp4 3-)http://img190.imageshack.us/my.php?image=video0005g.mp4 4-) Buda son video sevgili arkadaşlar en yakın zamanda sizlerde paylaşırsanız çok sevinirim :) Saygılar sizlere! http://img190.imageshack.us/my.php?image=video0006.mp4
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
Megaloman39 abi o nasıl bi sestir öyle taramalı tüfek gibi:p, video da iyiymiş bu arada, halilihsan kardeşim seninde şansın yok kırk yılın başında bi katıldın zaten ondada aksilik seni buldu sağlık olsun kaza bela yokya en iyisi o
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Kaza olmadı çok şükür.Allah razı olsun Erol abiden (Mondial 150 zc) Uyduruktan birşey yaptı eve kadar geldik.Kendiside kapı komşum.Çağırdık onuda bizi kırmadı geldi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel bir organizasyon olmuş,ben de gelmek istedim ama maalesef bir gün önce ortaya çıkan önemli bir toplantım vardı.İnşallah bir sonrakine.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst