- Katılım
- 12 Mar 2008
- Mesajlar
- 282
Napıyosunuz ? Nasılsınız YA ?
iyiyiz kardeşim asıl sen ne yapıyorsun sınavların ne oldu
bittimi artıkk
sınavı idi okulu idi
hadi bitirde rahat yüzü gör bari :wiinkk:
Napıyosunuz ? Nasılsınız YA ?
iyiyiz kardeşim asıl sen ne yapıyorsun sınavların ne oldu
bittimi artıkk
sınavı idi okulu idi
hadi bitirde rahat yüzü gör bari :wiinkk:
Merhabalar nasılsınız?Özer ağbi dün doğum günü topiği açmış ben bu gün gördüm vallah çok sevindim beeyaa.19'a ayak bastım :mrgreen: yaşlandık artık :salut:
Merhabalar nasılsınız?Özer ağbi dün doğum günü topiği açmış ben bu gün gördüm vallah çok sevindim beeyaa.19'a ayak bastım :mrgreen: yaşlandık artık :salut:
arkadaşlar tekirdağ merkezde Gt250'e baktırabileceğim sağlam bir usta varmı bildiğiniz. Karburator gaz ayarı gibi işler için
Yeni SAnayi Sitesinde Nuray Usta Suzuki Servisi Sana Yardımcı Olacaktır.. Bu Adamdan Başkası Yalan:cat: