[Tekirdağ - MT]

Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
gezin bakalım gezin, yalnız çukurlara dikkat edin gecen akşam bi çukura fena denk geldim zanettim amortisör patladı ama baktım ki bişey olmamış değil mi süleyman abi.
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
dün aksam üstü bana sürpriz yapan süleyman abi ve ilhana TEşekkürler bi Kez Daha :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:44 PM ----------

arkadaşlar yarın gelecek bi arkadaşım için çorluda ucuz Yollu pansiyon lazım. İşi Varmış Orada.. O Yüzden bir Pansiyon numarası yada adresi bileniniz varsa yazsın.
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
gezin bakalım gezin, yalnız çukurlara dikkat edin gecen akşam bi çukura fena denk geldim zanettim amortisör patladı ama baktım ki bişey olmamış değil mi süleyman abi.

Geçmiş olsun İlhan abi.


Süleyman abi ile İlhan abi benide çok şaşırttı vallahi.Özer abi senden sonra köye uğradılar haberin vardır belki keşke sende gelseydin muhabbet boldu.Geldiğiniz için bende Teşekkür ederim.:rendeer:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
14 Haziran Pazar Gününe Büyük Bİr Toplaşma Yapalım Ve Bi Yerlere Gaz Açalım ne Dersiniz ? Facebooktaki Grupta gezi Yapalım diye bir Msj gelmiş :)
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
yarın için planda bir değişiklik yok dimi süleyman saat 13.00 da kızmeslek arkasında buluşuyoruz .
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
ulen zaman yok gezemiyoz işte, yarın işten belki yırtarsam bende takılırım size , hızlı giderseniz yarı yoldan dönerim ona göre:p
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Ben onu bunu bilmem Beşiktaş şampiyon::coool::


Çorlu veya Tekirdağ'da yada civarlarda kask ve mont alabileceğim mağazalar var mı??
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Uyanın yahu ne yapıyorsunuz bu kadar çok uyunulurmu yollar bizi bekliyor. :)
Ben kocaeline dogru gazlıyorum.... Haberiniz ola.....
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
oğlak yersek gelirim ona göre ............

ben demedim mi İBRAHİM bu SUNAY etçildir diye oğlak lafını duysa hemen gelir diye :queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:13 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:10 AM ----------

Ben onu bunu bilmem Beşiktaş şampiyon::coool::


Çorlu veya Tekirdağ'da yada civarlarda kask ve mont alabileceğim mağazalar var mı??

HALİL aklından bile geçirme int. al yada istanbuldan ama çorludan alma hiç bişey pahalı kaçar DEMEDİ DEME :wiinkk:

YAFF BEN BU LAFA ÇOK TATKTIM BU ARALAR :p
 
Katılım
31 Tem 2008
Mesajlar
8
motorcu dolu ama sıteyı bılen yok bende tekırdağ merkez delı motorculardan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst