- Katılım
- 24 Nis 2008
- Mesajlar
- 693
arkadaşlar bira erken çıksak sizin çok işiniz var yaaaaaa
gezin bakalım gezin, yalnız çukurlara dikkat edin gecen akşam bi çukura fena denk geldim zanettim amortisör patladı ama baktım ki bişey olmamış değil mi süleyman abi.
oğlak yersek gelirim ona göre ............
Ben onu bunu bilmem Beşiktaş şampiyon::coool::
Çorlu veya Tekirdağ'da yada civarlarda kask ve mont alabileceğim mağazalar var mı??
Uyanın yahu ne yapıyorsunuz bu kadar çok uyunulurmu yollar bizi bekliyor.
Ben kocaeline dogru gazlıyorum.... Haberiniz ola.....
Ben onu bunu bilmem Beşiktaş şampiyon::coool::
Çorlu veya Tekirdağ'da yada civarlarda kask ve mont alabileceğim mağazalar var mı??