[Tekirdağ - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar karabükte motosiklet ehliyetli acil bi tanıdık lazım varsa yardımcı olabilecek söylermisiniz 0536 305 74 00 a bi çağrı atarsa o arkadaş arayacaktır kendisini, şimdiden sağolun.

Geçen hafta iki kere gitmiştim be.
:pale:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Arkadaşlar;

Satmaya kıyamadığım ilanını bir verip bir kaldırdığım motorumu sonunda kesin ve ilanını satana kadar kaldırmamak üzere tekrar satılığa çıkarttım. Motoru bilen arkadaşlar var. Ben memnundum umarım alan arkadaşda memnun kalır. İlanı aşağıdaki linklerde bulabilirsiniz.


http://www.motosiklet.net/forum/sat...hyosung-gt-250-comet-6800-km.html#post1584976

http://www.sahibinden.com/index.php?a=1004&str=h6kh7g==&login=1319021

Sahibindendeki link yanlış :)
Ayrıca satılık bölümüne verdiğin linkte yanlış :)
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
Sen Bide Gelişime Sor Fİyatları Halil İhsan

GEzi Fotoraflları Güzel AMa Az oolmuş Sülman Dayı :mrgreen:

Bu haftasonu FAruk DEniz VE Gökhan Kankimin Gideceği Haydi Gidelim ŞArköye ORadan Geçeriz HOşköye GEzisine Gitçeğiniz mi :D

kanka iptal olabilir orası şarköyde sadece futbol sağasında izin veriyorlarmış çadıra,onun yerine yamaç paraşütü yapanların indiği yer var ya çınaraltı diye geçiyor oraya gidicez bi aksilik olmazsa,hem balıktutup hem de zıpkınla avlanmak için de ideal,oraya gelirsiniz isterseniz,orhan kankamı almayı unutma.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:16 PM ----------

Arkadaşlar;

Satmaya kıyamadığım ilanını bir verip bir kaldırdığım motorumu sonunda kesin ve ilanını satana kadar kaldırmamak üzere tekrar satılığa çıkarttım. Motoru bilen arkadaşlar var. Ben memnundum umarım alan arkadaşda memnun kalır. İlanı aşağıdaki linklerde bulabilirsiniz.


http://www.motosiklet.net/forum/sat...hyosung-gt-250-comet-6800-km.html#post1584976

http://www.sahibinden.com/index.php?a=1004&str=h6kh7g==&login=1319021

alanada satana da hayırlısı olsun,motor temizdir bu modeli düşünenlere uygundur
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
Geçen hafta iki kere gitmiştim be.
:pale:

abi ne tarafatan gitmiştin bizde gelecek aya oralara (amasra-safranbolu)gezi düzenlemeyi düşünüyoruz ve yol olarak akçakoca-alaplı-ereğli-zonguldak-bartın... dönüşü;devrek üzerinden otobandan dönmeyi planlıyoruz.yol hakkında ne düşünüyorsun?
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
BEYLER İŞTE UÇMAK DERE VE ÇINARALTI KAMP ALANINDAN VE DENİZDEN BİRKAÇ GÖRÜNTÜ CUMARTESİ GECESİ ÇADIRIMIZI KURMUŞ ATEŞİMİZİ YAKMIŞ OLUCAZ ORMAN VE DENİZ İÇ İÇE HEPİNİZİ BEKLİYORUZ.....

ÇADIRI KURACAĞIMIZ KAMP ALANI GÖRÜNTÜSÜ ÇINAR ALTI ...



DENİZE GİRİCEĞİMİZ BALIK TUTACAĞIMIZ VE ZIPKINLA AVLANACAĞIMIZ UÇMAK DERE DENİZİ..



BALIKÇI BARINAĞI...



VE KUŞ BAKIŞI UÇMAK DERE KIYI ŞERİDİ..

 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi ne tarafatan gitmiştin bizde gelecek aya oralara (amasra-safranbolu)gezi düzenlemeyi düşünüyoruz ve yol olarak akçakoca-alaplı-ereğli-zonguldak-bartın... dönüşü;devrek üzerinden otobandan dönmeyi planlıyoruz.yol hakkında ne düşünüyorsun?
Güzergahınız doğru bir seçimdir.Yaklaşık 1250 km.
1-Düzce'ye kadar otobandan gidilir.Burada depoyu fullemenizde fayda var sonrasında akaryakıt istasyonları oldukça seyreliyor.
2-Düzce'den Akçakoca yolu gayet güzel duble yol.
3-Akçakoca her ne kadar turistik olsa da Şarköy'den çok fazla farklı değil.
4-Akçakoca'dan Alaplı,Ereğli,Zonguldak,Bartın üzerinden Amasraya gidebilirsiniz.
Bu yol gidiş geliş 2 şerit klasik karadeniz yolu.Uzun tünellerden geçeceksiniz
Geri kalanı Uçmakdere-Şarköy arasındaki yola benziyor biraz daha geniş.
5-Amasra'da sadece iskelede balık yiyip geri dönmeyin,İskelenin karşısındaki tepelerden Amasra'yı seyredin,güzel manzaralar var.
5-Amasra'dan Safranbolu'ya giden yol çok virajlı ama bir o kadar da keyifli mükemmel fotoğraflar çekmiştim orada.
6-Safranbolu'da çarsıdaki fırınlarda susamsız simit yemeyi unutmayın.
7-Safranbolu-Karabük-Devrek yolu da oldukça güzel.Manzaranın yanı sıra Epey bir tünel geçisi var
8-Bu yol üzerinde Yeşilyenice kasabası var.Burada yanılıp da devrek-zonguldak
tabelasına uymayın,tren istasyonunun yanındaki yola girin,vadiden devam edin
Biz tabelaya uyduk.Bahçelerin içinden geçen bir köy yolundan yamaçlara tırmandık,8 km lik yolu 40 dakikada geçip ana yola çıktığımızda kavşakta durduk.
Durduğumuz yerde bir tabela vardı,"Yol tamiratı sebebiyle kapalıdır"(8km)
İşte bu tabelayı görünce Belediye Başkanına bol bol hürmetlerimi arz ettim.
9-Devrek,Mengen,Yeniçağa yolu da orman içi yol.Vadide akan bir dere üzerinde 12 köprüyü sırayla geçersiniz.
10-Safranbolu dönüşünde alternatif olarak Gerede'den otobana çıkmak isterseniz mesafe belki 50 km kısalır ama bir çok manzarayı kaçırırsınız.
11-Ben o bölgede akaryakıt istasyonlarına güvenmiyorum,bir kez Karabük'ten
ful depo mazot aldım Çorlu'ya gelemedim,İki misli harcadı
Bir kez de Yeniçağa Opet'ten aldım,o da aynı şekilde çıktı.
Bunun yerine uzun gezilerde yakıtı parça parça almak lazım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:53 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:51 AM ----------

çorlu grubu ne oldu ya geziler aloooooooooo koptunuz valla

Ben koptum ister istemez,işler ve sosyal faaliyetler yoğun,motora binmeye zaman yok,En son 5 gün önce marşa basmıştım.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819







DETAYİN kamp yerini bilmiyorumda oralar gerçekten güzel...

faruk Darkdıamondla bende sahil boyuınca bir Zonguldak yapmak istiyoruz haberimiz olsun...onun memleketi orası...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:11 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:10 AM ----------

Ben koptum ister istemez,işler ve sosyal faaliyetler yoğun,motora binmeye zaman yok,En son 5 gün önce marşa basmıştım.

Savaş Bey ne hayallerimiz vardı...:pale:pempe panjurlu bir evimiz olacaktı...:p
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
516
selamun aleykum
kusura bakmayın internetimde sorun olduğundan dolayı nette giremedim bi kaç gündür yoktum özür dilerim ee nasılsınız görüşmeyeli
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
516
ii allah şükür abi seni sormalı sen nasılsın bende özledim sizi interneti yaptım ilk girdim msj attım
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
Güzergahınız doğru bir seçimdir.Yaklaşık 1250 km.
1-Düzce'ye kadar otobandan gidilir.Burada depoyu fullemenizde fayda var sonrasında akaryakıt istasyonları oldukça seyreliyor.
2-Düzce'den Akçakoca yolu gayet güzel duble yol.
3-Akçakoca her ne kadar turistik olsa da Şarköy'den çok fazla farklı değil.
4-Akçakoca'dan Alaplı,Ereğli,Zonguldak,Bartın üzerinden Amasraya gidebilirsiniz.
Bu yol gidiş geliş 2 şerit klasik karadeniz yolu.Uzun tünellerden geçeceksiniz
Geri kalanı Uçmakdere-Şarköy arasındaki yola benziyor biraz daha geniş.
5-Amasra'da sadece iskelede balık yiyip geri dönmeyin,İskelenin karşısındaki tepelerden Amasra'yı seyredin,güzel manzaralar var.
5-Amasra'dan Safranbolu'ya giden yol çok virajlı ama bir o kadar da keyifli mükemmel fotoğraflar çekmiştim orada.
6-Safranbolu'da çarsıdaki fırınlarda susamsız simit yemeyi unutmayın.
7-Safranbolu-Karabük-Devrek yolu da oldukça güzel.Manzaranın yanı sıra Epey bir tünel geçisi var
8-Bu yol üzerinde Yeşilyenice kasabası var.Burada yanılıp da devrek-zonguldak
tabelasına uymayın,tren istasyonunun yanındaki yola girin,vadiden devam edin
Biz tabelaya uyduk.Bahçelerin içinden geçen bir köy yolundan yamaçlara tırmandık,8 km lik yolu 40 dakikada geçip ana yola çıktığımızda kavşakta durduk.
Durduğumuz yerde bir tabela vardı,"Yol tamiratı sebebiyle kapalıdır"(8km)
İşte bu tabelayı görünce Belediye Başkanına bol bol hürmetlerimi arz ettim.
9-Devrek,Mengen,Yeniçağa yolu da orman içi yol.Vadide akan bir dere üzerinde 12 köprüyü sırayla geçersiniz.
10-Safranbolu dönüşünde alternatif olarak Gerede'den otobana çıkmak isterseniz mesafe belki 50 km kısalır ama bir çok manzarayı kaçırırsınız.
11-Ben o bölgede akaryakıt istasyonlarına güvenmiyorum,bir kez Karabük'ten
ful depo mazot aldım Çorlu'ya gelemedim,İki misli harcadı
Bir kez de Yeniçağa Opet'ten aldım,o da aynı şekilde çıktı.
Bunun yerine uzun gezilerde yakıtı parça parça almak lazım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:53 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:51 AM ----------



Ben koptum ister istemez,işler ve sosyal faaliyetler yoğun,motora binmeye zaman yok,En son 5 gün önce marşa basmıştım.


abi verdiğin bilgiler için çok sağol

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:56 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:52 PM ----------

DETAYİN kamp yerini bilmiyorumda oralar gerçekten güzel...

faruk Darkdıamondla bende sahil boyuınca bir Zonguldak yapmak istiyoruz haberimiz olsun...onun memleketi orası...


büyük ihtimalle haziranın son haftası düşünüyoruz,belki biraz daha sarkabilir.sizinle yol yapmayı özledik. :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Faruk Başkan benim zor...işte Oğuzla sizi tanıştırmaya vesile arıyordum...kısmetse tabi...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yolunuz düşerse uzunköprüdeyiz tüm arkadaşlara selamlar...
tezcan ve dilek (ing.öğrt.)

İnşallah Hocam,Caner22 arkadaşımız da Uzunköprülü zaten.Bir fırsat yaratır uğramaya çalışırız,sizi de bekleriz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst