[Tekirdağ - MT]

Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Özgür çarşıya gel gazlıyalım burdan lüleburgaz felan uyar bana hertürlü :)
SunayBg 1 hafta önce 110 Euro ya aldım gayet iyi bir fiyata veriyorsun.Hayırlı satışlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hava baya ruzgarlı motor için ıyı deıl cok cabuk aldatıyo yolda hele bırde tır veya kamyon gecerse yanından ruzgarlı havada cok etkılıyo.dun cıktım ben bıraz e-5te benım 200kg motoru bıle savuruyo ruzgar

benim motor 192 kg,üzerinde 140 kg da bizi eklersek 330 kg oluyoruz ve Marmara Ereğlisi yolunda yandan gelen kuvvetli bir rüzgar kaçağında sallabaş olmuştum.Trakya'nın rüzgarı gibi rüzgara başka yerde rastlamadım
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
benim motor 192 kg,üzerinde 140 kg da bizi eklersek 330 kg oluyoruz ve Marmara Ereğlisi yolunda yandan gelen kuvvetli bir rüzgar kaçağında sallabaş olmuştum.Trakya'nın rüzgarı gibi rüzgara başka yerde rastlamadım

Kar kış Kıyamet Rüzgar Dinlemiyoruz abi:queen: DÜn DE yollardaydık. Tekirdağa Geldim Yalnız.. Dönerkende FAruk DEniz Gökhan ben Döndük muratlıya. Aksam Takıldık Dükkanda.

Bu arada DÜn Köprü Başında 34 AV 0059 Plakalı Bİr Reno ya beni fark etmesi içn kafadan giriyodum :p Sonradan VAzgeçtim Ama Görmedi Sanırsam :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kar kış Kıyamet Rüzgar Dinlemiyoruz abi:queen: DÜn DE yollardaydık. Tekirdağa Geldim Yalnız.. Dönerkende FAruk DEniz Gökhan ben Döndük muratlıya. Aksam Takıldık Dükkanda.

Bu arada DÜn Köprü Başında 34 AV 0059 Plakalı Bİr Reno ya beni fark etmesi içn kafadan giriyodum :p Sonradan VAzgeçtim Ama Görmedi Sanırsam :queen:

Ben seni geç farkettim be Özer
19 Mayıs gösterileri sonrasında Tekira'ya gitmiştik,Oradan çıkınca karşılaştık:)
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Arkadaşlar,
Dün sözleşdiğimiz üzere Süleyman ile birlikte Istanbul a gittik, Küçükyalı da Hamdi Usta var. Benim motora sissy bar ve yan çanta demiri takdırdık. Ama inanılmaz rüzgarlıydı hava. Özellikle çekmece ye kadar olan kısım, resmen şerit değiştiriyorduk. Hep sola yatarak yol aldık :)
Ama Istanbul da o kadar rüzgar yoktu, hatta köprü bile sakindi.

Bir iki resim çektik sanırım, Sülüman ekler muhtemelen.
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
canancım ben size cumartesi gidelim demedimmi böyle rüzgarda uzun yolamı gidilir sersem gibi olmuşssunuzdur :silent:
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Cumartesi günleri ben çalıştığım için uygun olmuyor bana. Dün bulunmaz bir fırsattı benim için :)
Bu arada rüzgarlı havada motor kullanma konusunda da tecrübe edinmiş olduk :) Fena mı?
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
arkadaşlar ya size bişey danışmam lazım. Yakın bi Abimde 93 model kaporta temizliği fena olmayan bi Yamaha Vİrago 535 VAr. Bir Hafta Önce Yatak SArdı.Ustalara falan sordu. yaptırmayı düşünmüyor.1500 lira vermişler. Benimde Ağzımdan kaçtı 1500 liraya ustaya vereceğine Bana Ver dedim.. Sonradanda Olabilir dedi.

Bende bir Düşüneyim PArçasını falan araştırayım dedim. Sizce Napsam Alsam mı Makineyi.? Düşüncelerdeyim. Yaptırırsam iyi olur. Tanıdıgım usta var. Sorduk soruşturduk uygun ve cuzi bi fiyata yürütürüz dedi. 535 le çok daha rahat bir biçimde yollara çıkabilirim diye düşünüyorum..
Fırsat Varken Almalı mıyım ? Bİraz Akıl VErin bakalım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:48 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:46 AM ----------

Dİpnot; Hem bunu yaptırırsam ileride Buna kaporta ve modifiye masrafıda yaparım. Çünkü Uzun Yollarda Rahatça Taşır beni Bu alet.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Motorun nekadarlık masrafı var acaba Özer. 1500 Tl verilir motora bence :) Hem virago hemde 535 hemide 1500 Tl. En fazla 2000 Tl masrafı bile olsa 3500 Tl ye virago sahibi olacaksın :)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Lady%2BT%2B%25283%2529.jpg


REsim örnektir.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:11 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:56 AM ----------

Motorun nekadarlık masrafı var acaba Özer. 1500 Tl verilir motora bence :) Hem virago hemde 535 hemide 1500 Tl. En fazla 2000 Tl masrafı bile olsa 3500 Tl ye virago sahibi olacaksın :)

aşağı yukarı 1000 lira yer. Tabi Sonrasında Temizlik Safhaları başlıyor :)
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Bence de değer gibi gözüküyor. Ama bence yatak sarması dışında başka bir problemi var mı öğren. Yoksa makinaya laf yok, canavar gibi maşallah.
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Şaselerde kaykıklık vuruntu çıkıntı yoksa motor hala hala olur.Bunu alırsan diğeri duracak mı?Satılmaz ise benim motor ile üst üste koyup Tekirdağ çöplüğünde yakarız:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst