[Tekirdağ - MT]

Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Merhabalar..

Pazar günü Muratlı Günay sürücü kursuna ön görüşmeyi yapmak için gittik.İndirimli fiyat olarak bize 1255 Lira fiyat çıkardılar.B+A2 Tekirdağ'a sordum arasında pek bir fiyat farkı yok.Benim kafamı kurcalayan konu ise ayrıyetten A2 içinde kurs ücreti alacaklar her yerde bu böyle mi?Sorun yok ise bu teklifi kabul edeceğim.

Anlaşmamızı aynı bu şekilde:
-B-
500TL Kurs ücreti.
40 TL Yazılı Sınav.
40 TL Direksiyon .
+
-A2-
300 TL Kurs ücreti.
40 TL yazılı sınav.
40 TL Direksiyon.

MASRAFLAR

215 TL Vergi.
40 Ehliyet
20 Dosya
20 Sertifika

= 1255 TL
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
26
beyler bende 19 mayısta muratlı - saray - kıyıköy - çerkezköy ve silivri yaptım en son silivriden tekirdağa döndüm. toplam 300 km yapmışım :) rüzgar felaketti bir kaç kez şerit değiştirdim ve motoru yatırarak gitmek zorunda kaldım hatta silivriye 5 km kala artık dayanamadım dinlenmek için durduğumda bir tırın rüzgarı motoru olduğu yerde deviriyordu ama keyifliydi. Özer sanada uğramak istedim ama dükkanı bulamadım :) bir dahaki sefere artık.
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
beyler bende 19 mayısta muratlı - saray - kıyıköy - çerkezköy ve silivri yaptım en son silivriden tekirdağa döndüm. toplam 300 km yapmışım :) rüzgar felaketti bir kaç kez şerit değiştirdim ve motoru yatırarak gitmek zorunda kaldım hatta silivriye 5 km kala artık dayanamadım dinlenmek için durduğumda bir tırın rüzgarı motoru olduğu yerde deviriyordu ama keyifliydi. Özer sanada uğramak istedim ama dükkanı bulamadım :) bir dahaki sefere artık.

Benim dükkanın önünden geçtin.. Shell KArşısındayım ben :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:19 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:18 PM ----------

Merhabalar..

Pazar günü Muratlı Günay sürücü kursuna ön görüşmeyi yapmak için gittik.İndirimli fiyat olarak bize 1255 Lira fiyat çıkardılar.B+A2 Tekirdağ'a sordum arasında pek bir fiyat farkı yok.Benim kafamı kurcalayan konu ise ayrıyetten A2 içinde kurs ücreti alacaklar her yerde bu böyle mi?Sorun yok ise bu teklifi kabul edeceğim.

Anlaşmamızı aynı bu şekilde:
-B-
500TL Kurs ücreti.
40 TL Yazılı Sınav.
40 TL Direksiyon .
+
-A2-
300 TL Kurs ücreti.
40 TL yazılı sınav.
40 TL Direksiyon.

MASRAFLAR

215 TL Vergi.
40 Ehliyet
20 Dosya
20 Sertifika

= 1255 TL

Bu fiyatlar cok pahalı halilim. Lüleburgaz sürücü kursu ile bi konussana
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhabalar..

Pazar günü Muratlı Günay sürücü kursuna ön görüşmeyi yapmak için gittik.İndirimli fiyat olarak bize 1255 Lira fiyat çıkardılar.B+A2 Tekirdağ'a sordum arasında pek bir fiyat farkı yok.Benim kafamı kurcalayan konu ise ayrıyetten A2 içinde kurs ücreti alacaklar her yerde bu böyle mi?Sorun yok ise bu teklifi kabul edeceğim.

Anlaşmamızı aynı bu şekilde:
-B-
500TL Kurs ücreti.
40 TL Yazılı Sınav.
40 TL Direksiyon .
+
-A2-
300 TL Kurs ücreti.
40 TL yazılı sınav.
40 TL Direksiyon.

MASRAFLAR

215 TL Vergi.
40 Ehliyet
20 Dosya
20 Sertifika

= 1255 TL

Sitede qi gelişim sürücü Kursu topiğine bi sor istersen ordn arkadaş online ise anında yanıtı alırsın :) Hemde daha Kesin biLgi edinmiş olursun
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
26
Benim dükkanın önünden geçtin.. Shell KArşısındayım ben :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:19 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:18 PM ----------



Bu fiyatlar cok pahalı halilim. Lüleburgaz sürücü kursu ile bi konussana

Özercim bakdım dershane aradım birde sizin karşınızda kültğr merkezi gibi birşey inşaatı vardı onu görmeye çalıştım ama birdahaki sefere bulacam inşallah :)
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Özer abi Lüleburgaz sürücü kursunu aradım her şey dahil 915 lira dediler nasıl :) B+A2 Sevdim ben bu işi arada dağlar kadar fark var:mrgreen:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
19.05.2009 tarihinde yaptığımız İstanbul kaçamağından birkaç kare. Hava çok rüzgarlıydı. Öyle rüzgar vardı ki İstanbul a gidene kadar hep motoru yanlayarak geldik.

İlk önce Akvaryum.com yöneticisi Latif abinin yanına Silivri Selimpaşada ki dükkanını ziyarete gittik.

Dükkan önünde motorların fotolarını çektik.

img5051small.jpg


Dükkanın dışarıdan görünüşü

img5052small.jpg


Bu fotoğrafta ki herkes hem akvarist hem de motor tutkunu arkadaşlardır :)

img5050small.jpg


Kahvaltı yapmaya hazırlanıyoruz burada

img5053small.jpg


Latif abi motorları inceliyor.

img4


Daha sonra Atilla hoca da aramıza katılıyor ve hem balık hem motor hakkında konuşuyoruz.

img5054small.jpg


img5055small.jpg


Fazla vakit kaybetmemek ve bu rüzgarlı hava da da olsa İstanbul u gezebilmek için veda ediyoruz ve hatıra fotoğrafı çekiliyoruz.

img5057small.jpg


ve bizim için maceranın sonu çünki bu dükkana girdik oradan çıkamadık.
Ustanın Maşallahı vardı eli ağır ama işçiliği çok güzeldi.

img5058small.jpg
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Sen Bide Gelişime Sor Fİyatları Halil İhsan

GEzi Fotoraflları Güzel AMa Az oolmuş Sülman Dayı :mrgreen:

Bu haftasonu FAruk DEniz VE Gökhan Kankimin Gideceği Haydi Gidelim ŞArköye ORadan Geçeriz HOşköye GEzisine Gitçeğiniz mi :D
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Meslek dolayısıyla her zaman pc başındayım e bazen bunalıyorum.Hatta bazen degil bilgisayar görünce fenalara giriyorum :) Bu gün yine bakırköyün yolunun gözüktügü günlerden biriydiki son anda kırmızı uçurtmam yine aklıma geldi dedimki edirne yapayım. Sonra dedimki senin orjinal kayışın yok kırmızı uçurtmanın ipi mipi kopar hayat sana nanik yapar hem bu sfer özgürde yok yanında kim ittirir motoru kim kurtarır seni etme eyleme dedim ve kendimi vazgeçirdim.
Ama illa vurucam kendimi rüzgara hiç kaçarı yok diyerekten attım kendimi yollara.

03012006389.jpg

Önce degirmenaltına gider gelirim dedim dönüşte bu kadarcık yolun beni kesmiyceğini anladım.
03012006390.jpg


Hep gene trakyalıyız ama sanırım biraz pisiz
03012006391.jpg


Sonrasında özer aklıma geldi (By_Star) Hadi oraya dogru gaz açayım dedim.

03012006392.jpg

Kırmızı uçurtmamın küçük ve narin tekerlekleri bu tür kaka yollarda biraz zorlansada beni üzmemek için pek çaktırmadı.
03012006393.jpg

Bir ara kaskı çıkartayımda rüzgarı daha iyi hissedeyim dedim ama bu agaçlardan düşen börtü böcüklerden bir tanesi gözüme girince bizim rüzgar keyfi mundar oldu.Kaskı tekrardan geçirdik kafaya.
03012006394.jpg

Tabelalar neden çekilir gezilerde ? Çeken adamlarada yahu yalan söylemiyorsunuz ya
Gittiginize inanıyoruz biz diye düşünsemde (sanırım onun zevkide ayrı tabela ile hatıra fotosu vs ) aynı şeyi bende yaptım.İNANIN GİTTİM BEN :)
03012006395.jpg

03012006396.jpg

03012006397.jpg

03012006398.jpg

03012006395.jpg

03012006399.jpg

Özer el altından motosikletmi kiralıyor nedir anlamadım dükkanın yanı bu durumda işte
03012006401.jpg

03012006400.jpg


Buda özerin koç her ne kadar çalışmasada özer yaptırmış :D
03012006402.jpg


Herkez uzun geziler peşinde bu yaz yeni bir nefes yeni bir soluk getiriyorum.Artık uzun gezilere çıkan degil kısa tur atan motorcular makbul olacak.
Bir dahaki gezimde evden bakkala nasıl motorla gidip geldigimi paylaşıcam :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sen Bide Gelişime Sor Fİyatları Halil İhsan

GEzi Fotoraflları Güzel AMa Az oolmuş Sülman Dayı :mrgreen:

Bu haftasonu FAruk DEniz VE Gökhan Kankimin Gideceği Haydi Gidelim ŞArköye ORadan Geçeriz HOşköye GEzisine Gitçeğiniz mi :D

pazar mı Cumartesi mi gidiyorlar?
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
ben böyle giderse bikaç hafta yokum, işler haftasonu bayram seyran yok non stop 8 - 8 devam ediyo görüşürüz elbet bi gün , aklıma gelmişken şöyle yaza adalara gitsek bi hafta sonu avşa filan aynı bu şekilde cumartesiden gidip pazar dönsek çadırları filan alsak nasıl olur büyük düşünür ve organizatör özer bey ayarlar bu işi bence iyi olur.
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Aha Muratlı kaldırım taşlarını boyamışlar :cherry: bir kaç gündür geçmedim oradan diğişik geldi.Belediye mizin maşallahı var çalışıyor adamlar :queen:

Yollarımızda harika köstebek yuvası gibi yakında petrol fışkırabilir dikkatli olun abiler kenardan gidin
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
arkadaşlar karabükte motosiklet ehliyetli acil bi tanıdık lazım varsa yardımcı olabilecek söylermisiniz 0536 305 74 00 a bi çağrı atarsa o arkadaş arayacaktır kendisini, şimdiden sağolun.
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
26
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst