- Katılım
- 6 May 2009
- Mesajlar
- 164
Rs e benzin koycak birisi çıkarsa benim için sorun olmaz
Bide yengeden izin almak lazım ama![]()
Hayırdır nereye gidiyosun extrema :silent:
Rs e benzin koycak birisi çıkarsa benim için sorun olmaz
Bide yengeden izin almak lazım ama![]()
evet bazen çok dalgın oluyorum kardeşim![]()
F 650 GS mi alacaksın yoksa sende Özer.
Canan abi halen senden haber gelmedi son durum nedir ? Msn ye de girdiğin yok ki konuşamıyoruz artık![]()
Ben 17 mayıs pazar sabahı saat 6,30 tek basıma corludan canakkaleye gıttım .saat 9 da ecebattaydım. Oradan şehıtlı gezdım . Sehıtlıkten sonra canakkaleye gezdım ordan ezıne ye kadar gıttım . Ezınede sagnak yağmura yakalandım koyun bırınde bekledım 2saat .yamur dındıkten sonra bastım gerı çorluya doru gece 12,00 de geldım corluya . Toplam 700 km yol yaptım ve bu 1 gun de. Benim ilk aşkım olan motorum bu uzun yolculukta tık demedı aksıne daha da yol ıstedı fakat gun bıtmıstı.yiğdi oldür ama hakkını ver derler ya ,işte benim motorum hakkını gerçekten verdi .sonraki hedef çorludan fethiye ye kadar ki yolculuk gelmek ısteyenler herzaman kapım açık. Tarıh bellı deıl senelık ızınde gıtmeyı planlıyom .
Hava Rüzgarlı çok abi 19 mayıs gösterilerine gidecektim ama hiç yola çıkılacak gibi değil ..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:44 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:37 AM ----------
İlhan abi Vahap Yazıcı senin neyin oluyor?