[Tekirdağ - MT]

Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Arkadşlar Selimpaşa Motosiklet DOstlarını Yarın Ziyarete gitmeyi düşünüyoruz. Biliyorsunuz bikaç seferdir hep denk geliyorz..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:27 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:24 AM ----------

Dipnot şimdi İrtibat kurdum yarın Edirneye gidiyorlarmış, Başka bir Yere gidelim istanbula ama FArklı bi yer olsun.. ORtaköy Olabiler aslında :D Ayrıca Giderkende Selimpaşa ya Yine Özay abi Ye Ugrarız
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Bence güzel fikir. Hem Tekirdağ MT den tanışmamış arkadaşlar birbirleri ile tanışmış olur, hem de diğer grupla da tanışmış olunur.
Bir aksilik çıkmaz ise (yarın için istanbul planı olabilir) ben de katılmak isterim.
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Ben de onu dedim ya zaten...
Istanbul u aradım, haber bekliyorum. OK gelirse oradan direkt Istanbul yapacağız zaten :)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Yarın bende istanbula gitmeyi düşünüyourm olmassa beraber gidelim topkapı da bi adam var Bmwleri Toplamış POlisten çıkma Bmwleri. İçlerinde iyi Durumda Olanlar varmış. İncelemeye Gidicem ..
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
F 650 GS mi alacaksın yoksa sende Özer.

Canan abi halen senden haber gelmedi son durum nedir ? Msn ye de girdiğin yok ki konuşamıyoruz artık :)
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
arkadaşlar ist. bana şuan maddi yönden uymayacak gibi :(
maleseff ben gelemem heralde yarın evde pineklerim bende mecburen yapcak başka bişeyyim yokk
bu aralar biras canım sıkkın beni mazur görün bu gezide
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
:)
Daha haber gelmedi. Dur bi arayayım ben elemanı,

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:27 PM ----------

Aradım şimdi, 1 saate kadar haber verecek bana. Ben seni ararım...
OK?
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
74
Ben 17 mayıs pazar sabahı saat 6,30 tek basıma corludan canakkaleye gıttım .saat 9 da ecebattaydım. Oradan şehıtlı gezdım . Sehıtlıkten sonra canakkaleye gezdım ordan ezıne ye kadar gıttım . Ezınede sagnak yağmura yakalandım koyun bırınde bekledım 2saat .yamur dındıkten sonra bastım gerı çorluya doru gece 12,00 de geldım corluya . Toplam 700 km yol yaptım ve bu 1 gun de. Benim ilk aşkım olan motorum bu uzun yolculukta tık demedı aksıne daha da yol ıstedı fakat gun bıtmıstı.yiğdi oldür ama hakkını ver derler ya ,işte benim motorum hakkını gerçekten verdi .sonraki hedef çorludan fethiye ye kadar ki yolculuk gelmek ısteyenler herzaman kapım açık. Tarıh bellı deıl senelık ızınde gıtmeyı planlıyom .
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Ben 17 mayıs pazar sabahı saat 6,30 tek basıma corludan canakkaleye gıttım .saat 9 da ecebattaydım. Oradan şehıtlı gezdım . Sehıtlıkten sonra canakkaleye gezdım ordan ezıne ye kadar gıttım . Ezınede sagnak yağmura yakalandım koyun bırınde bekledım 2saat .yamur dındıkten sonra bastım gerı çorluya doru gece 12,00 de geldım corluya . Toplam 700 km yol yaptım ve bu 1 gun de. Benim ilk aşkım olan motorum bu uzun yolculukta tık demedı aksıne daha da yol ıstedı fakat gun bıtmıstı.yiğdi oldür ama hakkını ver derler ya ,işte benim motorum hakkını gerçekten verdi .sonraki hedef çorludan fethiye ye kadar ki yolculuk gelmek ısteyenler herzaman kapım açık. Tarıh bellı deıl senelık ızınde gıtmeyı planlıyom .

guzel yol yapmısın sunay.. :cat: Bugünü boş bırakmamak lazım aslında.. Yapacak Bİşeyim YOk Can Sıkılmalarda :p
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Hava Rüzgarlı çok abi 19 mayıs gösterilerine gidecektim ama hiç yola çıkılacak gibi değil ..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:44 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:37 AM ----------

İlhan abi Vahap Yazıcı senin neyin oluyor?
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
Hava Rüzgarlı çok abi 19 mayıs gösterilerine gidecektim ama hiç yola çıkılacak gibi değil ..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:44 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:37 AM ----------

İlhan abi Vahap Yazıcı senin neyin oluyor?

tanımıyorum bişeyim olmuyo.

sunay iyi gezmişsin de hani konaklicaktın bi gece, yağmuru yiyince caydın galiba:p
by_star kardeşim illaki gezmek istiyorsan atla gel çorluya bi kahvemi iç numaram varmıydı sende gelince mutlaka ara illaki bugün olması şart değil.
bende yeni işten geldim işten dolayı pek yazamaz olduk son günlerde gezileri beklemeyelim illaki arkadaşlar maksat buhabbet etmek gelene kapım her zaman açıktır.
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
74
hava baya ruzgarlı motor için ıyı deıl cok cabuk aldatıyo yolda hele bırde tır veya kamyon gecerse yanından ruzgarlı havada cok etkılıyo.dun cıktım ben bıraz e-5te benım 200kg motoru bıle savuruyo ruzgar
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
74
arkadaslar benım held marka uzun montu satıyorum yaz kıs kullanılabılır full koruma . sıyah-mavı rengı xl beden.belden koldan ayarlanabılır kemerler ve sadece 100tl
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst