- Katılım
- 5 Kas 2007
- Mesajlar
- 3,893
bi yanlışlık var galiba o işte bende2 gün önce yaptırdım 20 liraya. 70 lira nasıl oluyo anlayamadım.:bounce:
Yanlışlık yok.
Plaka başka ile aitse vede günü geçmiş ise üzerine faiz koyulur
bi yanlışlık var galiba o işte bende2 gün önce yaptırdım 20 liraya. 70 lira nasıl oluyo anlayamadım.:bounce:
yok abi tanışmadıkk
ama bende aslen yalovalıyımm fakat 17 seneyi geçti çorludayımm
Pınarhisar Çorlu dan 70 km civarı. Maksat hem gezmek hemde orada çok uygun fiyata motorsiklet aksesuarı satan bir yer varmış oraya gidip görmek.
]
mete gelsene limitsiz ayran ve köfte var![]()
nereye gideceksiniz bi karar verin sizde bi oraya bi oraya![]()
Dostum 6,5 saatten çok konuşuyormusun sen ya. Benim limitim aylık 5 saat dolduramıyorum süreyi![]()
Gelene kapımız açık kanka
biz gidecek arkadaş buluruz mete sen merak etme çorluda motorcu çok
Yanlışlık yok.
Plaka başka ile aitse vede günü geçmiş ise üzerine faiz koyulur![]()
motor kötü tarafı üşütmüşüm biraz dün koma gibi yattım evde bugun gene işe gidecem
saol erdinç abi sağolsun bakıyo zaten ii gezmeler abi bikaç foto çekte bari resimlere bakarız
burak yenge ne güne duruyor evde baksın sana birass
ama kardeşimm giyin biras sende üşütme hızlı gitme yavaş gitt
bu hafta sonu aranızda olamıcam arkadaşlar yalova yolu kesinleşti ido biletini bile aldım yarın akşam işten çıktıktan sonra yalovaya gazlıyorum
herkeze iyi hafta sonları şimdiden :cat: