[Tekirdağ - MT]

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yok abi tanışmadıkk
ama bende aslen yalovalıyımm fakat 17 seneyi geçti çorludayımm

ok dostum..srda deyince kafama takıldı...ben 3 arkadaş geçen pazar yalovadan geçtik çınarcığa geçtik...zat 150 zilan 150 cbf 150...:cat:

Pınarhisar Çorlu dan 70 km civarı. Maksat hem gezmek hemde orada çok uygun fiyata motorsiklet aksesuarı satan bir yer varmış oraya gidip görmek.

]

ok kanka...aklımda olsun bakarsın peşine takılırım...:cat:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Dostum 6,5 saatten çok konuşuyormusun sen ya. Benim limitim aylık 5 saat dolduramıyorum süreyi :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Arkadaşlar şimdi Pınarhisarda ki dükkanın yerini bilen arkadaşlarla konuştum. Bu pazar günü saat 11:00 da buluşup gitmeyi düşünüyoruz. Gelmeyi isteyenler adını yazsın :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
benim izin durumuna bakar o iş...gelmek isterim...bak iki adaş gidersiniz aslanlar gibin...:)
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
140
Yanlışlık yok.
Plaka başka ile aitse vede günü geçmiş ise üzerine faiz koyulur :)

Doğrudur, yalnız benim yaptırırken durum şu

%10 hasarsızlık indirimim
%10 gecikme bindirimim var :)

Dolayısı ile hesap sıfırlanıyor.

İl değişik desen,

Plaka 34,
Yaptırdığım yer Silivri Anadolu Sigorta, yani İstanbul.
Ayrıca internetten de fiyat almak adına yapınca gene aynı fiyat çıkıyor :)

http://www.sigortam.net/trafik_sigortasi/

Şimdi tekrar denemek için poliçeyi tarihini geçirmeden tekrar ayarlayıp baktım

Yani gecikme zammı olmadan

65,12 TL çıktı :)

Gene çok :)

Bu arada seneye poliçe tarihimin sonuna yakın poliçemi hazırlamak için arayacaklarmış beni :) Bu sefer unutmam inşallah :)

Bu arada sanırım zorunlu trafik sigortası nerede yaptırırsan yaptır aynı olması lazım ama bana söylenen, yeni traktörler ve motosikletlerinkini çok düşük olduğu için yükseltmişler.

Ben bana söyleyenlerin yalancısıyım.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
motor kötü tarafı üşütmüşüm biraz dün koma gibi yattım evde bugun gene işe gidecem



burak yenge ne güne duruyor evde baksın sana birass :)
ama kardeşimm giyin biras sende üşütme hızlı gitme yavaş gitt :)
bu hafta sonu aranızda olamıcam arkadaşlar yalova yolu kesinleşti ido biletini bile aldım yarın akşam işten çıktıktan sonra yalovaya gazlıyorum
herkeze iyi hafta sonları şimdiden :cat:
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
516
saol erdinç abi sağolsun bakıyo zaten ii gezmeler abi bikaç foto çekte bari resimlere bakarız
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
burak yenge ne güne duruyor evde baksın sana birass :)
ama kardeşimm giyin biras sende üşütme hızlı gitme yavaş gitt :)
bu hafta sonu aranızda olamıcam arkadaşlar yalova yolu kesinleşti ido biletini bile aldım yarın akşam işten çıktıktan sonra yalovaya gazlıyorum
herkeze iyi hafta sonları şimdiden :cat:

Hayırlı yolculuklar :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst