[Tekirdağ - MT]

Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
:mrgreen: havalar biraz toparlansında diğer abilerinizlede tanışırsınız::tutkuy::
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
516
wallah ben bu sayfanın en eskilerinden sayılırım bişeyler yapmak gerek sayfa çok geride zamanında en üstlerde duruyodu hep şimdi sonlrda üzülüyorum
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
willy sayfanın en eskilerindensin ama hiç yazmamışsın msj atmamışsın sitede.. Bİz OnlarCa ORganizasyon Yaptık.. Kıyameti Koparttık Sitede.. Sen Neredeydin KArdeş?
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
by-star slm
extrama'nın arkadaşısın sanırım
msn adresini vermişti ekledimm seni
yaz geldiğinde organizasyon yaparsanız haber verirsiniz
bende çorludan bi gün tanışırız kısmet olursa :)
herkeze slm bu arada arkadaşlarada ayıp olmasınn :) demesinler sonra bizim başımız kelmi diye :)

arkadaşlar bana 96 ile 98 model suzuki gsxr 600cc lazımm
kuzen almak istiyor yalovadan
yanlız fiyat olarak max. 6500 tl olması gerekiyor sağda solda bildiğiniz yada duyduğunuz varsa
msj. atarsanız sevinirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
sanırım sen serhatın mtr alan arkadaşsın..

Levent Abi X8 mi ALdın? Hayırlısı olsun abi... KAzasız belasız.. Fotorafını Bekliyoruz.:mrgreen:

by-star slm
extrama'nın arkadaşısın sanırım
msn adresini vermişti ekledimm seni
yaz geldiğinde organizasyon yaparsanız haber verirsiniz
bende çorludan bi gün tanışırız kısmet olursa :)
herkeze slm bu arada arkadaşlarada ayıp olmasınn :) demesinler sonra bizim başımız kelmi diye :)

arkadaşlar bana 96 ile 98 model suzuki gsxr 600cc lazımm
kuzen almak istiyor yalovadan
yanlız fiyat olarak max. 6500 tl olması gerekiyor sağda solda bildiğiniz yada duyduğunuz varsa
msj. atarsanız sevinirim.

Evet Arkadaşıyım.. Sen Yumurta Kasa Srad Arıyorum desene:queen::queen:

Kısmet Olursa Yakın Zaman Zarfında Buluşmaları başlatırız..

Bu arada! FaceBooktaKi TRakya MT SAyfamıza Bekliyoruz.. Katılın arkadaşlar..

http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=41232273249

:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
516
by-star slm
extrama'nın arkadaşısın sanırım
msn adresini vermişti ekledimm seni
yaz geldiğinde organizasyon yaparsanız haber verirsiniz
bende çorludan bi gün tanışırız kısmet olursa :)
herkeze slm bu arada arkadaşlarada ayıp olmasınn :) demesinler sonra bizim başımız kelmi diye :)

arkadaşlar bana 96 ile 98 model suzuki gsxr 600cc lazımm
kuzen almak istiyor yalovadan
yanlız fiyat olarak max. 6500 tl olması gerekiyor sağda solda bildiğiniz yada duyduğunuz varsa
msj. atarsanız sevinirim.
abi senin motor hep otoparkta yatıyo üstü kapalı bi kaçkere gördüm katranda mil falan yazıyo güzel makina allah kazadan beladan korusun
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
abi senin motor hep otoparkta yatıyo üstü kapalı bi kaçkere gördüm katranda mil falan yazıyo güzel makina allah kazadan beladan korusun



evet ee malumm havalar çıkamıyoruzkii
zaten ancak yazın işte çıkabiliyoruz biz diğer zamanlarda çıkılmıyorr
malumm 128 hp tutulmuyor ıslak zeminde:cherry:
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
516
gerçekten öyle ben yakından inceledim süper bi makina mil falan yazıyo renk çok hoş allah kazadan beladan korusun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst