[Tekirdağ - MT]

Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
KURBAN Bayramınız kutlu, yüreğiniz umutlu, umutlarınız atlı, sevdanız kanatlı, mutluluğunuz katlı, sofranız tatlı, mekânınız tahtlı, ömrünüz bahtlı, yuvanız bereketli olsun...MT ANTALYA
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
473
TEKİRDAĞ MT DEKİ TÜM DOSTLARIMIZIN KURBAN BAYRAMINI EN İÇTEN DİLEKLERİMİZLE KUTLARIZ

BURSA MT
 
Katılım
20 May 2006
Mesajlar
74
MOTOSIKLET CAMISASINDA OLUPTA BU YOLA GONUL VEREN HERKESIN BAYRAMI KUTLAR;SAGLIKLI VE MUTLU GUNLERE VESILE OLMASINI DILERIM.SAGLICAKLA KALIN.
 
Katılım
21 Eki 2008
Mesajlar
85
tekirdağMT ve bütün motosiklet camiasının kurban bayramı mübarek olsun. hayırlı bayramlar bursa MT
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
kurban_bayrami.jpg


Tüm MoToSiKLeTÇi DosTLarımızın Kurban Bayramını KutLarız

TEKİRDAĞ/TRAKYA MT

a000002.gif


kurban2li4.jpg


Koyun_inek_kurban_bayrami.jpg


koyunkavurmahw0.jpg


NİCE MUTLU bAYRAMLARA:)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
Tüm tekirdağ mt arkadaşlarımızın kurban bayramını kutlarım. nice bayramlara.
adana mt.:rendeer:
 
Katılım
20 May 2006
Mesajlar
74
[MERHABA ARKADASLAR.HERKESE IYI BAYRAMLAR.BUGUN LONDRA SAVAS MUZESINDE CEKTIGIM FOTOLARI SIZLER LE DE PAYLASMAK ISTEDIM.
pict0026fm3.jpg
pict0027vu3.jpg
pict0028wt8.jpg
pict0029kz5.jpg
pict0030md5.jpg
pict0031wl9.jpg
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
516
slm herkese önce güzel makina ama benim tarzım olmadığı için herkesin zevkine göre motosiklet var dünyada bu arada yeni gelen arkadaşlar h.g. site iyice çökmüş tekirdağ çorlu nerde bu millet bizim zamanımızda site ilk 5 ten aşağı inmiyodu
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adana Mt, motorcu dostların yeni yıllarını kutlar sağlık,mutluluk ve huzur dolu bir yıl geçmesini temenni ederiz.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Tekirdağ MT'nin Yeni Yılını En İçten Dileklerimle Kutlarım.::152::::152::::152::
 
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
Tekirdağ MT'nin yeni yılını kutlar, sizlere ve ailenize sağlık, mutluluk ve huzur dolu bir geçirmenizi temenni ederiz. Sevgilerle Çanakkale MT
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
yeni yılın;

kellere saç,

hastasına maç,

züğürde para,

işsize iş,

dişsize diş,

olmayana çocuk,

üşüyene gocuk,

rakıya buz,

yemeğe tuz,

nazar değmişe hoca,

evde kalmışa koca,

dırdırcıya akıl,

onu cekene sabır vermesini dilerim herşey gönlünüzce olsun......


YENI YILINIZ KUTLU OLSUNNNNNN



Erhan Karaibrahim
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
40
arkadaşlar merhaba ..
ben yeni motor almayı düşünüyorum tekirdağlı olunca size danışmak istedim ..
ehliyetimi kısmetse bir ay içinde alıyorum geçen hafta sınava girdim artık bir ay içinde hazır yalnız hiç bir tecrübem yok bende tabi ki iyi makineye binmek isterim ve iyi de para biriktirdim ve sitede okuduğum kadarı ile işte herkes ybr125 cbf150 veya apache öneriyor başlangıç olarak çok istersen cbr125 öneriyolar ancak ben bu makinelere 2000 lira vermek yerine http://www.sahibinden.com/sooookkkk_fiyatttt_!!WQQaXQQ11812689WQQpXQQdisplayitem şu motoru düşündüm ne dersiniz ? yapabilirmiyim en azından beni işte yazın ortasına kadar götürür mü sonra iyi bi şey düşünüyorum (birikmi daha da yükseltim istediğim makineyi alana kadar istediğim makine de öyle büyük bi şey değil gerçi gt250r direk bunlamı başlasam ya da )hem tecrübe olacak nedersiniz ne yapmamı istersiniz ?
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
arkadaşlar merhaba ..
ben yeni motor almayı düşünüyorum tekirdağlı olunca size danışmak istedim ..
ehliyetimi kısmetse bir ay içinde alıyorum geçen hafta sınava girdim artık bir ay içinde hazır yalnız hiç bir tecrübem yok bende tabi ki iyi makineye binmek isterim ve iyi de para biriktirdim ve sitede okuduğum kadarı ile işte herkes ybr125 cbf150 veya apache öneriyor başlangıç olarak çok istersen cbr125 öneriyolar ancak ben bu makinelere 2000 lira vermek yerine http://www.sahibinden.com/sooookkkk_fiyatttt_!!WQQaXQQ11812689WQQpXQQdisplayitem şu motoru düşündüm ne dersiniz ? yapabilirmiyim en azından beni işte yazın ortasına kadar götürür mü sonra iyi bi şey düşünüyorum (birikmi daha da yükseltim istediğim makineyi alana kadar istediğim makine de öyle büyük bi şey değil gerçi gt250r direk bunlamı başlasam ya da )hem tecrübe olacak nedersiniz ne yapmamı istersiniz ?

birincisi bu tvs apache değil zongshen... ayrıca 100 km de değildir... ama fiyatı uygun ..
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
40
birincisi bu tvs apache değil zongshen... ayrıca 100 km de değildir... ama fiyatı uygun ..



Yok ben zaten apache demedim .. apache öneriyorlar dedim 2000 ytl yerine bu 500 ytl ye zongshenle mi başlasam dedim ..
çöpe atmak gibi parayı amma .. işte fiyat ve en azından vitesli motora alışma hatta motora alışma olarak düşündüm ..
ilgin için saol ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst