[Tekirdağ - MT]

Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
ewet eksozdan birz fazla ses çıkıyorsa yaptıramıyorsun
birde zenon far var o yüzden de olmuyor
onun için edirneye gittim
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
hım... kanka şansımı tekirdağda deneyip olmassa edirneye gitsem olar mı acaba gerçi benim ilk muayene 2010 da falan olması lazım ama olsun yinede sorayım Biladerim:cat:
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
30 nisan 2008 den sonra heryer özele geçicek edirneye falan gitmene gerek yok yani.tekirdağ da yaptırabilirsin,tabi yaparlarsa.2006 model arabayı bile geçirmemişler anla işte.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
slm arkadaşlar bende t.dağ merkezdeyim birlikte birseyler yapmanın zamanı geldi :bounce:etkinliklere seveseve katılırım hadi t.dağ MT etkinlik resimleri gerekli bu sayfaya:):cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
388
oh iyi iyi aramıza biri daha katıldı :cherry:
Dostum bende tekirdağ/merkezden...
faruk cuma gunu canakkaleye gidiyo..atla git sende...
yaz gelsin bende katılcam aranıza :wiinkk::cat:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
gelmek isterdim faruk ama iş işte çalışıyorum :( önümüz yaz çok etkinliklerde buluşucaz :cat:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
valla biz zaman zaman buluşuyoruz..Toplanıyoruz Sahilde.. 18 mayısta kırklareli drag yarışlarına gidicez olmassa hep beraber gideriz dostum
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
haberleşelim walllah mesala bu hafta sonu hava guzel olursa buyrun gelin misafirim olun (ev gezmesi gibi oldu ama) :)rıhtımda birer çay söyleyim size DENİZ'e nazır :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
haberleşelim walllah mesala bu hafta sonu hava guzel olursa buyrun gelin misafirim olun (ev gezmesi gibi oldu ama) :)rıhtımda birer çay söyleyim size DENİZ'e nazır :cat:

kısmet dostum neden olmasın :) Bakarız Güzel Olursa Zaten Her Pazar SAhildeyim Ben Burdan ARkadaşlarda Oluyor... Neyse Bakalım... o Gün Bi Yaklaşsında ;)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
hava sartları nedeniyle cumartesinden beri motorum garajdaydı bugun havayı biraz güzel görünce çıkardım hemen özlemisim ya bu duygu bambaşka birsey kimse motorundan uzak kalmasın yazıyı her okuyan bi amin der işallah :cherry:
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
388
amin valla amin
of yaa ooff :pr::pr: elimde bi kuş dururken havadaki 10 kuşa gözü diktim elimdekide kaçtı...:pr::pr::pr:
motoru tam alcaktım yine terslik cıktı...kader mi kısmet mi nedir anlayamadım birturlu :pr::pr::pr:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
amin valla amin
of yaa ooff :pr::pr: elimde bi kuş dururken havadaki 10 kuşa gözü diktim elimdekide kaçtı...:pr::pr::pr:
motoru tam alcaktım yine terslik cıktı...kader mi kısmet mi nedir anlayamadım birturlu :pr::pr::pr:

kanka olucak olucak senin Alıcaksın Biliyorum :cat: o konuda Bi sıkıntın olmasın :bounce: Anlıyorum Bi an Önce olsun istiyorsun :p Ama işte .. ORtada Hersey :) :rendeer:
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
ben o gün çalışıyorum ama yanınıza uğrayabilirim biraz,gece işe gidicem uyumam lazım.
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
slm ben çorludan arkadaşlar
ehliyeti almaya az kaldı bende yolardayım bundan sonra :)
bu arada arkadaşlar belirli bi toplanma yeriniz varmı varsa bilmek isterimm
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
zaman zaman pazar günleri tekirdağ rıhtım cafede bulusuyoruz.. tabi bulusmadan önce buraya yada trakya mt bölümüne tarih ve zamanı yazıyoruz.. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst