- Katılım
- 11 Ara 2007
- Mesajlar
- 2,658
ben varım edirne ye gidersek
Yarın duyuruyu ve planları yazıyorum buraya... hARİTAYI FALAN DA KOYUCAM senide Eklerim listeye
ben varım edirne ye gidersek
Hele pazar günü çayımızı içirin sonra da edirne yaparsınız.
yok abi bizim takım pazar gunu dağlara cıkcaklarmıs...ee banada gitmeye motor kalmıyo...bende mecbur onlara takılcam
Arkadaşlar bu arada yamaha rx115 marka motosikletimi satıyorum ilgilenenler buyursun lnk burada
http://www.motosiklet.net/forum/satmak-isteyenler/43640-satilik-yamaha-rx115.html