- Katılım
- 5 Tem 2014
- Mesajlar
- 652
Hayırlısı diyelim
bugün gittim dosyamı aldım sürücü kursundan ve sürücü kursu da midemi bulandırdı gerizakalılar. >aten 350 tl kurs parası aldınız be insafsızlar kayıt yaptırdım sadece yani sonra 50 tl eyvallah sınav parası yatırdım bankaya o sınav parasını da 55 istediler dedim sen banka adını söyle ben yatırırım uyanıklara bak hele ya. Gittiğimde sertifikalar imzadan gelmesi bekleniyordu sağolsun oradaki eleman dosyamı yazdı çizdi toparladı sonra sertifikalar geldi ve oradaki kart horoz ablamız kurs ücretinin geri kalan hepsini istedi 200 lira kalmıştı. Peki bunu yapacaktınız neden bana üç taksit şeklinde yaptınız ödemleri be salaklar, neyse boşver dedim gittim para çektim verdim lanet olsun dedim dosya hazırladı bitti üstüne birde 25 lira dosya masraf parası aldı ablamız ona da laf ettim ama yine boşver dedim verdim onuda lanet çıksın dedim aldım dosyamı çıktım ve emniyete gittim oradaki bayan polis pazartesiye kalır dedi tek bakıyormuş şuan şubeye. Anlayacağınız şansımı zorladım ama emniyette tıkandım kaldım yoksa yarın gece akmak vardı yollarda hep birlikte neyse artık başka zamana diyelim.
Son düzenleme: