Tekirdağ MT Edirne'ye sahura gidiyor - 12 Temmuz gecesi

Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Merhaba arkadaşlar .

12 temmuzu 13 temmuza bağlayan gece sahuru Edirne'de 5 yıldızdı "Margi otel"de yapıyoruz. Ertesi gün Pazar ve çoğumuzun tatil olması sebebi ile sorun olacağını düşünmüyorum.

Menüde Zengin kahvaltı tabağı var. ( Domates, salatalık, beyaz peynir, kaşar peyniri , bal, reçel, yumurta, salam, zeytin ve günün çorbası )

Kişi başı fiyat 18 TL

Çorlu, Çerkezköy, Silivri vs grupları olarak Cumartesi 23:45 de Kırklareli Büyükkarıştıran beldesinde buluşup, yola çıkmayı planlıyoruz.

Edirne'den de katılımları bekliyoruz

Katılımlar için lütfen bilgi veriniz.
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
123
Normalde Pazar günü nöbetçiydim gelemiyordum ama gelebilmek için zor olan nöbet değişikliğini hallettim. Mont ve pantolonda hazır. İnşallah bende geliyorum...
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
314
Polo34 Bekleriz buyrun gelin. Şuanlık bize istanbuldan gelecekler haber vermedi fakat çorludan gelecek bir grup var. İsterseniz onlarla irtibat kurdurabilirim. Burada ayrıntıları bulabilirsiniz.
https://www.facebook.com/groups/trakyamotosiklet/
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100













Bu da geçen seneki Silivri sahur etkinliğimizden
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Polo34 Bekleriz buyrun gelin. Şuanlık bize istanbuldan gelecekler haber vermedi fakat çorludan gelecek bir grup var. İsterseniz onlarla irtibat kurdurabilirim. Burada ayrıntıları bulabilirsiniz.
https://www.facebook.com/groups/trakyamotosiklet/

istanbuldan gelecekler şurada şu saatte buluşup, çorlu grubuna şu saatte şurada eklenecekler, onlar da diğer grupla vs diye yazarsanız daha açıklayıcı olur, her gruptan birinin telefon numarası da eklenirse iyi olurdu ...
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
ben çorludan katılıyorum istanbuldan gelecek arkadaslar benimle irtibara geçebilirler.
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
314
İstanbuldan geleceğini söyleyen şuan maalesef yok. Fakat siz ve arkadaşlarınız gelmeye karar verirseniz çok seviniriz. Çorlu grubu Saat 10:30 gibi toplanır. Çorludan 2-3 kişi gelecek. Onlara katılıp gelebilirsiniz. Sorularınız için 0542 445 98 98. Şuan katılım 50 kişi civarında.
 
Katılım
5 Tem 2014
Mesajlar
652
Peki sahurdan sonra geri dönüş mü var ? etkinlik içeriğinden programdan işleyişten tam olarak bilgi verir misiniz? Malkara'dan katılabilirim :) Teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Peki sahurdan sonra geri dönüş mü var ? etkinlik içeriğinden programdan işleyişten tam olarak bilgi verir misiniz? Malkara'dan katılabilirim :) Teşekkürler.



Evet sahur vaktinden sonra dönüş yoluna çıkacağız. Edirne'ye yola çıkmadan buluşma yerlerinde ayaküstü sohbet ederiz. Yola çıkıp, Yol üzerinde bekleyen gruplarla buluşup Edirne'ye otelin yerine varırız. Orda sahur vaktine kadar zaman geçiririz ve sahurumuzu yapar döneriz
 
Katılım
5 Tem 2014
Mesajlar
652
Anlaşıldı teşekkür ederim :) inşallah bir sorun olmasa cumartesi iftarı edip yola çıkarım Babaeski'den konvoya katılırım.
 
Katılım
5 Tem 2014
Mesajlar
652
Valla açık konuşmak gerekirse :) ekipmanım falan herşeyim var sadece dizlik alacağım onu da babaeski de satan yer var oraya gidip alıp oradan da konvoya katılırım diye düşünüyorum.

Tabi en büyük sıkıntı ehliyet :) sınavı kazandık herşey tamam ama sürücü kursu halen daha dosya hazır değilmiş sertifika falan imzalanmadı dedi bugün sordum. Bakalım yarın perşembe olmadı cuma kesin almam lazım ve ilk yolculuğum için tekeri döndermem lazım :) benim için de iyi olur eğer bu etkinlik olmasaydı motosiklet bu haftasonu istanbul'a gidecektim :) neyse hayırlısı bakalım nasipte varsa olur biner gelirim neden olmasın.

Zaten ilerleyen günlerde kamp, gezi vs gibi şeyleri yapmayı planlıyorum tek tabancada takılbilme özelliğimi var ama tabi nacizhane dostlar edinirsek neden birlikte birşeyler yapmak olmasın ki..

Selametle.
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
kesinlikle ehliyetinizi alın öyle katılın..aksi taktirde kötü sonuçlar olabilir. Ehliyet şart diyelim :)

tanışmayı bizde isteriz. daima böyle bilinçli motosiklet kullanmanız dileği ile..
 
Katılım
5 Tem 2014
Mesajlar
652
Yok zaten ehliyet olmadan asla diyorum :) motorum bir aylık kapının önünde yatıyor arada bir şehir içinde kullanıyorum tabi malkara ufacık yer ama genelde iş güç derken kullanamıyorum sabırsızlıkla ehliyeti bekliyorum ve daha sonra ver elini Çanakkale şehitlik.. ver elini İstanbul.. ver elini Edirne.. ve tabi ki imkan ve fırsat oldukça gezilere turlara katılarak tecrübe kazanmak ve zevkli bir motosiklet keyfi sürmektir.

Umarım ehliyeti alınca hayırlı haberi perşembe yada cuma yazarım buradan :) hadi sağlıcakla.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------

Motoruma çok iyi bakıyorum yeri geldikçe vakit buldukça forumda ki konuları yorumları okuyorum.

Bir söz vardır emek olmadan yemek olmaz. Ellerimle söküp heryerini yıkıyorum temizliyorum pas sökücü sprey kullanıyorum daha sonra bakımlı tutan cila kullanıyorum. Ne kadar da kapının önünde dursa da göz alıcı bir sade güzelliği var motorumun ve tozlanmasına kıyamıyorum ellerimle siliyorum :) zaman ve sabır diyorum herşey zamanla sabırla yeri gelince olacağına varır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------

Bu nasil sey yahu ehliyet dosyam daha bugun onaya gidecekmis haftaya ancak alabilecekmisim. Tam da heveslendik geziye katilmak icin ama olmadi neyse baska zaman artik :(
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Yok zaten ehliyet olmadan asla diyorum :) motorum bir aylık kapının önünde yatıyor arada bir şehir içinde kullanıyorum tabi malkara ufacık yer ama genelde iş güç derken kullanamıyorum sabırsızlıkla ehliyeti bekliyorum ve daha sonra ver elini Çanakkale şehitlik.. ver elini İstanbul.. ver elini Edirne.. ve tabi ki imkan ve fırsat oldukça gezilere turlara katılarak tecrübe kazanmak ve zevkli bir motosiklet keyfi sürmektir.

Umarım ehliyeti alınca hayırlı haberi perşembe yada cuma yazarım buradan :) hadi sağlıcakla.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------

Motoruma çok iyi bakıyorum yeri geldikçe vakit buldukça forumda ki konuları yorumları okuyorum.

Bir söz vardır emek olmadan yemek olmaz. Ellerimle söküp heryerini yıkıyorum temizliyorum pas sökücü sprey kullanıyorum daha sonra bakımlı tutan cila kullanıyorum. Ne kadar da kapının önünde dursa da göz alıcı bir sade güzelliği var motorumun ve tozlanmasına kıyamıyorum ellerimle siliyorum :) zaman ve sabır diyorum herşey zamanla sabırla yeri gelince olacağına varır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------

Bu nasil sey yahu ehliyet dosyam daha bugun onaya gidecekmis haftaya ancak alabilecekmisim. Tam da heveslendik geziye katilmak icin ama olmadi neyse baska zaman artik :(


kısmet değilmiş.birdahakine diyelim

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------

Tahmini hareket saatlerimiz :
11:30 büyükkarıştıran da ana toplanma
12:30 Lüleburgaz ekibi ile buluşma
02:00 Edirne varış, edirne ekibi ile buluşma
04:00 Selimiye camii ziyareti ve akabinde ufak bir mola
05:00 Dönüş


50 kişi olduk.. katılımlar artabilir
 
Katılım
10 Tem 2014
Mesajlar
253
abiler böyle tur için fazla arkada kalmamak için motorun en az kaç cc olması gerekir ? :silent:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Büyükkarıştıran'a varınca bizim valideye, Edirne'ye varınca da abime selam söyleyin :)
Sülale orada ama ben uzağım. Hayırlı yolculuklar tüm katılacak olanlara :)
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
abiler böyle tur için fazla arkada kalmamak için motorun en az kaç cc olması gerekir ? :silent:

hızımız 90 km olacak ortalama.. benim motor da 125CC zaten.. gruptan kopma kesinlikle olmayacak.

Büyükkarıştıran'a varınca bizim valideye, Edirne'ye varınca da abime selam söyleyin
Sülale orada ama ben uzağım. Hayırlı yolculuklar tüm katılacak olanlara

teşekkürler. Aleykümselam iletiriz :)
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
123
O zaman sabah namazını kılmak isteyenlerde Selimiye camisinde kılsın. Bir sorun olmaz herhalde. Artı gece uykusuz olan mutlaka olacak 90 km hız çok değil mi? :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst