- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 10,285
şimdiden iyi eglenceler kaçırdıgıma üzelecegim bir organizasyon olucak.
Bu konuyla ve bir çok tanıtım olayında çok emeği geçen cansu kardeşimede TEŞEKKÜRLER.:cherry:
keşke vaktim müsait olsa...
anlaşşılan istanbuldan eşiyle birlikte gelen yok
yanıma yol arkadaşı arıyorumda:mrgreen:
Kısmet olursa, 2 motor 4 kişi olarak saat 10'da, eski muayene istasyonunun ilerisindeki shell'de olacağız. 6 motor daha gelecek, orada buluşacağız.
Beraber ufak ufak gazlarız. :wiinkk:
kısmetse artık orada buluşuruzale:
ben ve eşim e5 ten gideceğiz ama çatalca tarfından geldiğimden silivriden e5 e dahil olacğız![]()